۱۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۶
کد خبر: ۶۱۹۴۰۲
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

یادواره شهدا فرصتی برای بازخوانی آرمان های انقلاب است

یادواره شهدا فرصتی برای بازخوانی آرمان های انقلاب است
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با تاکید بر گرامیداشت شایسته خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و انقلاب، گفت: یادواره های شهدا فرصتی برای بازخوانی آرمان های انقلاب است.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، عصر امروز در یادواره شهدای تیمورتاش از توابع بجنورد، با اشاره به جایگاه والای شهید و شهادت در انقلاب و نظام اسلامی، بر پاسداری از آرمان های والای شهدا در جامعه تاکید و اظهار کرد: این کشور امانت شهداست، از این رو باید حواسمان به اعمال و رفتار مان باشد.

امام جمعه بجنورد افزود: شهدا زنده بوده و "عند ربهم یرزقون" هستند؛ یعنی مقام عندیت دارند، زیرا خداوند می فرماید پیش من می آیند و روزی می گیرند.

حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی با تاکید بر گرامیداشت شایسته یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و انقلاب، گفت: یادواره های شهدا فرصتی برای بازخوانی آرمان های انقلاب است.

رییس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی با بیان اینکه شهدا الی الله بودند اما الان عندالله اند و ضیافت الله برایشان برقرار شده است، گفت: یادواره های شهدا فرصتی برای مرور اهداف والای شهیدان انقلاب و دفاع مقدس است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به عوامل شکل گیری اخلاق اسلامی و برکت در جامعه، اظهار کرد: وجود رهبر، نظام اسلامی که بر اساس قانون الهی حکومت را تنظیم کرد و فضای کشور را به سمت معنویت و خدا جهت داد، رزم رزمندگان و جهاد و مجاهدان و خانوادگان شهدا ازجمله این عوامل هستند./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات