۱۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۳
کد خبر: ۶۱۹۴۲۱
تولیت مدرسه علمیه مشکات:

آمریکا تا زمانی به ظاهر قدرت جهانی است که با ایران نجنگد

آمریکا تا زمانی به ظاهر قدرت جهانی است که با ایران نجنگد
حجت الاسلام قاسمیان گفت: جمهوری اسلامی ایران پهپاد آمریکا را منهدم ساخت ترامپ تشکر کرد و این نشان ضعف آنان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام قاسمیان تولیت مدرسه علمیه مشکات، پنجشنبه در هیات مکتب روح الله بسیج طلاب همین مدرسه علمیه به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: ائمه اطهار(ع) آخرین هدایتگر هدایت هستند.

وی افزود: گاهی ما وقتی می‌خواهیم از یک خیّری پول بگیریم برای ما مهم نیست، به هر نیتی که می‌خواهد پول بدهد، بدهد! ولی این‌ خانواده در حقیقت هدفی جز هدایت ندارند.

حجت الاسلام قاسمیان با اشاره به اینکه گناه به سرعت در وجود انسان مومن تاثیر می گذارد، عنوان کرد: گناه وجود طاهر را به سرعت آلوده می کند؛ دیدید افرادی که کت شلوار سفید می پوشند چقدر با احتیاط می گذرند و حتی از کنار یک چاله آب هم رد نمی شوند؟ سفیدی و پاک ماندن هزینه دارد.

تولیت مدرسه علمیه مشکات ادامه داد: امام حسین(ع) به راوی فرمودند گناه نکن و به شیعیان هم بگو گناه نکنند چرا که اثر گناه روی شیعه از همه بالاتر است و خود را در وجود مومن نشان می دهد.

وی با بیان حدیثی مبنی بر اینکه گناه، از چاقو در گوشت سریعتر اثر می کند، گفت: بعد حضرت توضیح می دهند، می فرمایند: گاهی پیش می آید رییس آدم به او زور می گوید، حقش را می خورند؛ این نیست جز به خاطر گناه.

حجت الاسلام قاسمیان اضافه کرد: همه گناهکاران مبتلا به بلا و مصیبت نمی شوند ولی خداوند برای طهارت باطنی مومن او را به بلا مبتلا می کند برای همین می گویند بعد از این اتفاقات به گذشته های دور نگاه نکنید به نیم ساعت قبل فکر کنید ببینید چه کرده اید.

تولیت مدرسه علمیه مشکات با بیان اینکه امتحان و آزمایش سنت الهی است، گفت: بعد از نابودی فرعون قوم حضرت موسی(ع) از موقعیت خود عقب نشینی کردند و نتوانستند از امتحان الهی سربلند خارج شوند؛ این نشان می دهد با پیروزی انقلاب اسلامی فقط باید پیش رفت و از آن دفاع کرد عقب نشینی نتیجه ای جز سرنوشت قوم حضرت موسی(ع) به همراه نخواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه جبهه حق همیشه پیروز است، خاطرنشان کرد: ما با دو راهبرد روبرو هستیم یک راهبرد مذاکره با دشمن است که خود را در این سالها نشان داده و دیگر نترسیدن و مقاومت کردن است؛ اگر راهبرد دوم وارد میدان شود طبق وعده های الهی ضعف دشمن آشکار می شود.

حجت الاسلام قاسمیان ادامه داد: آمریکا تا زمانی قوی است که نجنگد اما اگر با جبهه حق به جنگ برخیزد مشخص می شود که آمریکا قوی نیست؛ ایران پهپاد آمریکا را منهدم ساخت ترامپ تشکر کرد؛ بنابراین مسلمانان نباید از جنگ و مقاومت بترسند و همیشه باید عمارگونه شمشمیرشان حاضر باشد و گاها آن را آشکار کرده و به دشمنان نشان دهند./813/پ210/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات