۱۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۴
کد خبر: ۶۱۹۴۲۹
تولیت مدرسه علمیه فیلسوف الدوله:

خیانت به مردم زرنگی نیست اوج بدبختی و ذلت است

خیانت به مردم زرنگی نیست اوج بدبختی و ذلت است
حجت الاسلام حسنی با بیان اینکه خیانت به مردم زرنگی نیست بلکه اوج بدبختی و ذلت است، گفت: دشمن واقعی انقلاب و اسلام منافقان و نفوذیان هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام حسینی تولیت مدرسه علمیه فیلسوف الدوله، شب گذشته در مسجد جامع امام صادق(ع) گفت: سه ویژگی در شیعه واقعی امام حسین(ع) وجود ندارد.

وی با بیان اینکه شیعه واقعی امام حسین(ع) از غش، غل و دغل اجتناب می کند، ادامه داد: امام حسین(ع) می فرمایند: شیعه واقعی من در خلوت و جلوت غش ندارد چون منافق نیست، غل ندارد چون کینه توز نیست و دغل ندارد چون فریب کار نیست.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه بین منافق، فاسق و مومن تفاوت بسیار است، اظهار داشت: جریان عاشورا ایمان واقعی و غیر از جریان نفاق، فسق و کفر است؛ در میان این صفات نفاق از همه بدتر است.

تولیت مدرسه علمیه فیلسوف الدوله با اشاره به اینکه منافق همیشه بین مردم و مسؤولان قرار می گیرد، ابراز کرد: تا زمانی که منافق نباشد کفر نمی تواند به مسلمانان آسیبی برساند؛ بنابراین دشمن واقعی انقلاب و اسلام منافقان و نفوذیان هستند.

وی با استناد به آیات الهی، بیان داشت: قرآن کریم می فرماید: اگر می خواهید منافقان را بشناسید بدانید که آنان با کافران بسیار دوست هستند اما زمانی که به مردم و مومنان می رسند طلبکار می شوند؛ منافقان پست تر از کافران هستند.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه عزت و ذلت به دست خداوند است، گفت: منافق با ارتباط برقرار کردن با کافران به دنبال عزت است در حالی که در اوج ذلت به سر می برد؛ کسانی که منافقانه قوانین مترقی اسلام را در بحث حجاب مسخره و دستکاری می کنند در اصل خواستار نابودی بنیاد خانواده هستند.

تولیت مدرسه علمیه فیلسوف الدوله ادامه داد: امروز همان هایی که در مدارس مسائل جنسی را به دانش آموزان آموزش می دهند سپس قوانین مترقی اسلام را زیر سوال می برند و به ترویج بدحجابی می پردازند اقدامی منافقانه انجام می دهند؛ منافقان هر آنچه را که خداوند دستور داده در برنامه های ماهواره ای و فضای مجازی مورد هجمه قرار می دهند.

وی اضافه کرد: همین منافقان ابتدا مدافعان حرم را مورد مسخره قرار می دادند و زمانی که مدافعان حرم کار را به ثمر رسانند همان منافقان ادعا کردند که خودشان این کار را انجام دادند.

حجت الاسلام حسینی با تاکید براینکه مسؤولان باید خادم ملت باشند، خاطرنشان کرد: کسی نباید فکر کند خیانت به مردم زرنگی است چرا که کلاهبراداری و خیانت به جامعه نهایت بدبختی و ذلالت است./813/پ202/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات