۱۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۲
کد خبر: ۶۱۹۴۵۳
خطیب نماز جمعه ساری:

دولت به وعده های توخالی اروپایی ها دلخوش نباشد

دولت به وعده های توخالی اروپایی ها دلخوش نباشد
حجت الاسلام قاسمی به عدم پایبندی اروپایی‌ها به تعهدات خود در برجام اشاره کرد و گفت: دولتمردان باید مراقب باشند و به وعده‌های توخالی اروپایی‌ها دلخوش نباشند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام محمد قاسمی، خطیب نماز جمعه ساری امروز در خطبه‌های نماز جمعه مرکز استان با تسلیت ایام سوگواری امام حسین (ع) به حضور پر شور عزاداران حسینی در مساجد، تکایا و هیأت‌های مذهبی اشاره کرد و گفت: این حضور نشان دهنده زنده و پویا بودن فرهنگ حسینی در جامعه است.
 
وی با بیان این که امام حسین (ع) برای حفظ و احیای دین در برابر ظلم زمانه ایستادند و به همراه یاران باوفایش به شهادت رسیدند، افزود: امروز نیز حرکت در مسیر آرمان‌های امام حسین (ع)، کلید پیروزی‌های ملت ایران خواهد بود.
 
حجت الاسلام قاسمی، ایستادگی در برابر ظلم و استبداد را یکی از درس‌های مهم قیام حسینی برشمرد و خاطرنشان کرد: ملت بزرگ ایران در چهار دهه اخیر با تأسی از قیام عاشورا در برابر هر گونه ظلم و فشار دشمنان ایستادند و از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب دفاع و حراست کردند.
 
خطیب جعمه ساری با بیان این که فشار‌های امروز دشمنان علیه ملت ایران نتیجه ایستادگی و مقاومت یک ملت است، تصریح کرد: آمریکا و هم پیمانانش نمی‌توانند با فشار و تحریم‌های ظالمانه علیه ایران اسلامی، این ملت را وادار به مذاکره و تسلیم کنند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران به شکست توطئه‌های دشمنان به ویژه آمریکایی‌ها در برابر صبر انقلابی ملت ایران ایران اشاره کرد و گفت: امروز آمریکایی‌ها پس از چندین ماه فشار گسترده به ملت ایران به دزدی دریایی و رشوه دادن روی آورده اند.
 
خطیب جعمه ساری، سیاست‌های آمریکا در برابر ملت ایران را شکست خورده دانست و خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها چهل سال است که از همه ابزار‌های سیاسی و اقتصادی علیه ملت ایران استفاده کرده اند، اما نتیجه و محصول آن عزت و اقتدار ایران اسلامی بوده است.
 
حجت الاسلام قاسمی در ادامه سخنان خود به عدم پایبندی اروپایی‌ها به تعهدات خود در برجام اشاره کرد و گفت: دولتمردان باید مراقب باشند و به وعده‌های توخالی اروپایی‌ها دلخوش نباشند.
 
وی با تأکید براین که راه پیشرفت کشور و کاهش اثر تحریم ها، بهره گیری از توان و ظرفیت داخلی است، خاطرنشان کرد: ملت ایران هیچ اعتمادی به آمریکا و اروپا ندارند، چون همه این کشور‌ها تنها به دنبال منافع نامشروع خود در برابر ایران اسلامی هستند./950/پ210/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات