۱۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۲
کد خبر: ۶۱۹۴۶۸
در قالب کتابخوان همراه پژوهان؛

انتشار نسخه الکترونیکی مجموعه آثار گنجینه معارف حسینی

انتشار نسخه الکترونیکی مجموعه آثار گنجینه معارف حسینی
نسخه الکترونیکی مجموعه آثار گنجینه معارف حسینی به همت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در قالب کتابخوان همراه پژوهان منتشر شد.
محمد پهلوانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به تجمیع نسخه الکترونیکی مجموعه آثار گنجینه معارف حسینی اظهار داشت: اداره فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی به منظور افزایش سطح معارف دینی، اقدام به انتشار و تجمیع آثار گنجینه معارف حسینی با موضوعیت "محرم و امام حسین (ع) با ۳۰ درصد تخفیف برای علاقه‌مندان در دسترس قرار داده است.

وی گفت: این آثار از انتشارات مختلف می‌باشد که آثار آن‌ها با موضوع مذکور در قالب کتابخوان همراه پژوهان منتشر شده است.

مدیر فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی تصریح کرد: از جمله آثار منتشر شده در این مجموعه آثار عبارت از «اصحاب امام حسین (ع) از مدینه تا کربلا»، «آیین‌ها و آسیب‌ها (ویژه آیین‌های تکریم اهل بیت)»، «ره توشه‌های راهیان نور (ویژه برادران و خواهران، خانواده، مناطق مشترک»، «جستاری در مطالعات اربعین پژوهی»، «البکاء للحسین (ع)»، «حسین (ع) وارث انبیا»، «سیری در سیره اخلاقی امام حسین (ع)»، «فروغ عاشورا در گفتار امام سجاد (ع)»، «میراث علمی امام حسن (ع) و امام حسین (ع)»، «اصحاب امام حسین (ع)»، «در مکتب عاشورا»، «پیشوای شهیدان»، «نی نامه عاشورا»، «سیمای حسین (ع)»، «قمه زنی زخمی بر چهره تشیع»، «درس‌هایی از زیارت عاشورا» و ... است.

وی افزود: این آثار در قالب مجموعه‌ای به همت اداره فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی به صورت کتاب الکترونیکی و در قالب کتابخوان همراه پژوهان با قابلیت اجرا در سیستم عامل‌های اندروید، ویندوز و iOS منتشر کرده است.

پهلوانی درباره خرید نسخه الکترونیکی این مجموعه آثار اظهار داشت: علاقه‌مندان برای دریافت نرم افزار این کتاب می‌توانند به نشانی اینترنتی کتابخوان همراه پژوهان به آدرس www.pajoohaan.ir مراجعه کرده و با خرید نسخه الکترونیکی این کتاب، از مطالب آن بهره‌مند شوند. /۸۲۲/ت ۳۰۳/ش
مهدی فلاحی
ارسال نظرات