۱۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۶
کد خبر: ۶۱۹۴۸۵
با حضور آیت الله سعیدی؛

کتاب"فعل خوبان" رونمایی شد

کتاب
در حاشیه نماز جمعه قم، از کتاب فعل خوبان با موضوع شیوه های کاربردی امر به معروف و نهی از منکر با حضور آیت الله سعیدی تولیت حرم مطهر بانوی کرامت رونمایی شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، در حاشیه نماز جمعه این هفته قم، از کتاب فعل خوبان با موضوع شیوه‌های کاربردی امر به معروف و نهی از منکر با حضور آیت الله سعیدی، تولیت حرم مطهر بانوی کرامت رونمایی شد.

انتشارات دفتر نشر معارف (نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها) این کتاب را همزمان با دهه امر به معروف و نهی از منکر در ۲۳۲ صفحه منتشر کرده است که ۱۲ فصل در قالب درس گفتار دارد.

کتاب

حجت الاسلام عبدالرحیم بیرانوند مؤلف کتاب فعل خوبان و پژوهشگر حوزوی در حاشیه نماز جمعه قم درباره اهمیت امر به معروف و انگیزه خود از نگارش کتاب، به اهمیت امر به معروف در کلام امیرمؤمنان اشاره کرد و گفت: حضرت می‌فرماید: همه خوبی‌ها حتی جهاد در راه خدا در مقایسه با امر به معروف و نهی از منکر مانند رطوبت دهان در برابر اقیانوس است.

وی با اشاره به کمبود کتاب‌های جامع برای استفاده در دوره‌های آموزشی افزود: این کتاب می‌تواند پاسخگوی نیاز دوره‌های عمومی و تخصصی باشد، بیش از ۳ سال کار پژوهشی و تحقیقی انجام و بالای ۹۰ جلد کتاب با موضوع امر به معروف بررسی شد و کتاب فعل خوبان نتیجه این تحقیقات و پژوهش‌ها است.

این پژوهشگر حوزوی اظهار داشت: کتاب فعل خوبان در ۱۲ فصل کلیت بحث امر به معروف و نهی از منکر را به صورت آموزشی بیان می‌کند و هر فصل اهدافی دارد و از ویژگی‌های کتاب این است که ۴ فصل آن شیوه‌های کاربردی و آسان امر به معروف را بیان کرده و پیشنهاد‌هایی به مسؤولان و نخبگان برای توجه به مسائل زیربنایی امر به معروف داده شده است.

مؤلف کتاب فعل خوبان ادامه داد: هر فصل کتاب دارای اهداف، خلاصه، پرسش، تمرین و معرفی منابع برای مطالعه و پژوهش بیشتر است و می‌تواند برای علاقه‌مندان مفید باشد.

علاقه مندان می‌توانند با تماس با شماره ٠٩٠٣٤٢٣٥٠٨١ این کتاب را که در هزار نسخه چاپ شده است تهیه کنند. /پ ۲۰۲/ش
 

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 8
محمد قمین
ارسال نظرات