۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۹
کد خبر: ۶۱۹۵۹۹
استاد حوزه علمیه مازندران:

مسؤولان عزمی برای برخورد با ولنگاری های فرهنگی در جامعه ندارند

مسؤولان عزمی برای برخورد با ولنگاری های فرهنگی در جامعه ندارند
مدیر مدرسه علمیه مصطفی خان ساری با ابراز نگرانی از وضعیت فرهنگی جامعه بر ضرورت توجه بیشتر مسؤولان به اصلاح شرایط فرهنگی موجود تأکید کرد.
حجت الاسلام غفار شعبانی، مدیر مدرسه علمیه مصطفی خان ساری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با ابراز نگرانی از وضعیت فرهنگی جامعه بر ضرورت توجه بیشتر مسؤولان به اصلاح شرایط فرهنگی موجود تأکید کرد.
 
وی با بیان این که وضعیت فرهنگی امروز موجب نگرانی بسیاری از دلسوزان انقلاب شده است، افزود: همین شرایط موجب تذکرات مکرر رهبر معظم انقلاب اسلامی به مسؤولان کشور شده است.
 
حجت الاسلام شعبانی با اشاره به این که متأسفانه هر چه زمان می‌گذرد وضعیت فرهنگی جامعه رو به وخامت پیش می‌رود، خاطرنشان کرد: این شرایط نشان دهنده بی اثر بودن برنامه‌های فرهنگی نهاد‌ها و دستگاه‌های متولی در جامعه است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید بر این که مسؤولان و متولیان فرهنگی کشور باید برای برون رفت جامعه از این شرایط فکری کنند، تصریح کرد: این وضعیت به هیچ عنوان در شأن یک جامعه دینی و ولایی نیست.
 
مدیر مدرسه علمیه مصطفی خان ساری با بیان این که مسؤولان عزم خود را برای ترویج فرهنگ دینی و انقلابی در جامعه نشان دهند، افزود: شرایط امروز نشان دهنده بی توجهی متولیان فرهنگی جامعه نسبت به وضعیت فرهنگی جامعه است.
 
حجت الاسلام شعبانی با اشاره به این که بی توجهی مسؤولان نسبت به ولنگاری‌های فرهنگی در جامعه به هیچ عنوان قابل توجیه و پذیرفتنی نیست، خاطرنشان کرد: همه ما در برابر خون‌های پاک شهدا که برای حفظ انقلاب و ارزش‌های دینی تقدیم کرده اند باید پاسخگو باشیم.
 
استاد حوزه علمیه مازندران به تذکرات مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار هفته‌های اخیر هیأت دولت با ایشان اشاره کرد و گفت: همان طور که رهبری نیز تأکید فرمودند مسأله فرهنگ باید جزء اولویت‌های مسؤولان کشور قرار گیرد.
 
مدیر مدرسه علمیه مصطفی خان ساری با تأکید براین که یکی از مهم‌ترین آسیب‌های موجود در حوزه فرهنگی، سیاسی کردن فرهنگ جامعه است، بیان داشت: متأسفانه دولت‌ها با اهداف و غرایض سیاسی نسبت به مسأله مهمی همچون فرهنگ یک جامعه برخورد می‌کنند که همین امر موجب مشکلات و آسیب‌های بسیاری در جامعه شده است./950/ت303/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات