۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۵
کد خبر: ۶۱۹۶۱۲

سوگواره «احلی من العسل» به میزبانی حسینیه ثارالله خرم آباد برگزار شد

سوگواره «احلی من العسل» به میزبانی حسینیه ثارالله خرم آباد برگزار شد
سوگواره «احلی من العسل»، با حضور نوجوانان لرستانی در حسینیه ثارالله خرم آباد و با هدف میثاق با شهید نوجوان دشت کربلا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، مراسم سوگواره «احلی من العسل»، بعدازظهر امروز به مناسبت شهادت حضرت قاسم ابن الحسن(ع) و با حضور پرشور و شعور حسینی نوجوانان لرستانی برگزار شد.

رضا زینی وند، مدیرکل آموزش و پرورش لرستان، در این مراسم گفت: هدف از برگزاری این مراسم تبیین و ترویج اهداف قیام عاشورا و پیام های نهضت حسینی بین نوجوانان و جوانان است.

وی با تأکید بر ضرورت تبیین و بازگو کردن اهداف قیام حسینی در جامعه و به ویژه بین نسل نو اظهار داشت: نوجوانان ما باید با بصیرت نسبت به ارزش های اسلامی و دینی شناخت و معرفت کسب کنند.

زینی وندیان هدف از آموزش و پرورش را تربیت جوانانی با استعداد، توانمند، انقلابی و کارآمد عنوان کرد و گفت: نوجوانان با شناخت معارف اهل بیت(ع) باید خود را در برابر توطئه های دشمن مصون سازند.

وی اظهار داشت: امید است برگزاری این همایش ها فرصتی مناسب برای شناخت اهل بیت(ع) با معارف اهل بیت(ع) و آگاه بخشی باشد و نوجوانان ما با الگو گرفتن از اهل بیت(ع) راه حق و روحیه عدالت طلبی را در وجود خویش تقویت کنند./9451/پ203/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات