۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۰
کد خبر: ۶۱۹۶۱۵
امام جمعه خرم آباد:

ولایتمداری مهم ترین ویژگی قشر جوان و نوجوان است

ولایتمداری مهم ترین ویژگی قشر جوان و نوجوان است
نماینده ولی فقیه در لرستان ولایتمداری را مهم ترین ویژگی قشر جوان و نوجوان عنوان کرد و گفت: جوانان و نوجوانان امروز باید از الگوهای کربلا درس بگیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان، بعداز ظهر امروز در همایش «احلی من العسل» به وفاداری و ایثار جوانان و نوجوان در صحنه کربلا اشاره کرد و گفت: جوانان و نوجوانان در کربلا افتخار و عظمت آفریدند و امروز الگو هستند.

وی با بیان اینکه معرفت، شناخت و آگاهی، وفاداری و ایثار از ویژگی‌های مهم جوانان و نوجوانان کربلا است، افزود: جوانان و نوجوانان عاشورایی در مکتب امام حسین(ع) درس خوانده‌ و بر بیعتی که با امام حسین(ع) بسته بودند ایستادگی کردند.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان اینکه شعار جوانان و نوجوانان کربلا این است که زندگی بدون ولایت همراه با نابودی است، عنوان کرد: ویژگی دیگر این قشر عاشورایی ولایتمداری است.

وی در ادامه با تأکید بر ضرورت توجه قشر جوان و نوجوان به معنای ولایتمداری یادآور شد: راه مقابله و ایستادگی در برابر توطئه دشمنان و پیشرفت کشور حرکت در مسیر ولایت است.

نماینده ولی فقیه در لرستان اظهار داشت: جوانان و نوجوانان عاشورایی پیرو ولایت و عاشق شهادت بودند و امروز نیز همین قشر جوان و نوجوان ما نیز پیرو ولایت و عاشق شهادت هستند./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات