۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۵
کد خبر: ۶۱۹۶۱۶

سوگواره «احلی من العسل» در حرم مطهر رضوی برگزار شد

سوگواره «احلی من العسل» در حرم مطهر رضوی برگزار شد
سوگواره «احلی من العسل» با حضور نوجوانان مشهدی در حرم مطهر رضوی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، سوگواره «احلی من العسل» با حضو نوجوانان مشهدی  که امروز به یاد حضرت قاسم ابن الحسن(ع)، شهید نوجوان کربلا در حرم مطهر رضوی حضور یافته و به عزاداری پرداختند، برگزار شد.

حجت الاسلام حلواییان، کارشناس مذهبی در این مراسم، گفت: در این زمانی که برخی به مطالبه فیش های نجومی خود از انقلاب دل خوش هستند، نوجوانان ما دل به ولایت می بندند و کسی که سر سفره ولایت بنشیند، گاو شیرده برای ترامپ نخواهد بود بلکه شیری برای انقلاب است.

وی افزود: نوجوان حسینی ما تابلوی تبلیغات غرب نیست بلکه رنگ و بوی قاسم را می دهند و ذوق و شوق شهادت در جگر دارد و می گویند:«حسین حسین شعار ماست، ولایت افتخار ماست» و اعلام می کنند که ما دل خوش به مطامع دنیا نیستیم بلکه مولای ما امیرالمومنین(ع) است.

حجت الاسلام حلواییان ابراز کرد: نوجوان ما از کربلا درس ایستادگی، استقامت و شهادت می گیرد نه درس مذاکره و می داند خدا آن چه از ما طلب کرده است، پیمودن راه عاشقی است.

کارشناس مذهبی به ویژگی های جوان ولایی و حسینی اشاره و خاطرنشان کرد: در زمانه ای که برخی از خودشیفتگان فضای مجازی تلاش دارند تا دیده شوند، برای نوجوانان انقلابی، حسینی و ولایی ما فقط توجه و تأیید امام حسین(ع)  مهم است.

وی خطاب به نوجوانان گفت: در وضعیتی که دشمن به دنبال شکار است و در فضاهای مجازی محیط های هوس آلود را برای شما فراهم می کند، مراقب باشید، در مجالس عزای سیدالشهدا(ع) شرکت کنید و هر کار فرهنگی که کم رنگ شد، اقدام کنید و در محله خود پرچم انقلاب و امام حسین(ع) را برافراشته کنید./864/پ202/ب1

امیر خاکراه
ارسال نظرات