۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۱
کد خبر: ۶۱۹۶۲۵
استاندار لرستان:

قوه قضاییه عنصر مهم اجرای عدالت است

قوه قضاییه عنصر مهم اجرای عدالت است
استاندار لرستان به نقش مهم قوه قضاییه در اجرای عدالت در حکومت اسلامی اشاره کرد و گفت: وظایف این دستگاه در توسعه و پیشرفت کشور مؤثر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، سیدموسی خادمی، استاندار لرستان، عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه رییس کل دادگستری لرستان به بیان وظایف گسترده قوه قضاییه پرداخت و گفت: حفاظت از حقوق عامه، گسترش عدل، دفاع از حقوق مردم، دفاع از حقوق حکومت و پیشگیری از وقوع جرم از جمله ویژگی های قوه قضاییه است.

وی قوه قضاییه را از مهم‌ترین عناصر حکومت اسلامی در اجرای عدالت خواند و افزود: اجرای عدالت و مبارزه با مفاسد اقتصادی امری مهم در پیشرفت کشور است.

استاندار لرستان با تأکید بر ضرورت مقابله و پیشگیری از وقوع جرم اظهار داشت: این مهم نیازمند همکاری همه دستگاه ها همچون قوه مقننه، مجریه و حتی مردم با قوه قضاییه است.

وی در ادامه بیان کرد: قوه قضاییه باید در زمینه های مختلف سد راه تحقق مفاسد باشد و با برخورد جدی و به موقع جلوی گسترش فسادها را در جامعه بگیرد و ایجاد امید کند.

خادمی عنوان کرد: در سایه تعامل و وحدت و همدلی می توان گام های مؤثری در تحقق اهداف انقلاب و  توسعه و پیشرفت کشور برداشت.

وی با قدردانی از زحمات رییس دادگستری لرستان در زمینه های مختلف گفت: اخلاص عمل از مهم ترین عوامل موفقیت در مسؤولیت های مختلف است، باید خدمت در سایه اخلاص و ایمان صورت گیرد و رمز موفقیت ها در گرو همین مهم است./9451/پ203/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات