۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۶
کد خبر: ۶۱۹۶۳۶
حجت الاسلام محسنی اژه ای مطرح کرد؛

عزم جدی قوه قضاییه در برخورد با مفسدان

عزم جدی قوه قضاییه در برخورد با مفسدان
معاون اول قوه قضاییه تحقق قسط و عدل را هدف نظام جمهوری اسلامی خواند و گفت: قوه قضاییه در برخورد با مفسدان و ریشه کن کردن فسادها و تحقق عدالت عزم خود را جزم کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه ای، معاون اول قوه قضاییه، عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس کل دادگستری لرستان با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای ۱۷ شهریور گفت: از مأموریت‌ های مهم انبیای الهی گسترش عدل بوده است و از وظایف مهم حکومت اسلامی ایجاد و گسترش عدالت در جامعه است.

وی عنوان کرد: از اهداف ما تحقق قسط و عدل که هدف نظام الهی و نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده، است و در این راستا باید همه آمر به معروف و هم ناهیان از منکر باشیم.

حجت الاسلام محسنی اژه ای با تأکید بر ضرورت برخورد جدی با کسانی که به نظام خیانت می کنند، خاطرنشان کرد: در این زمینه همه وظیفه داریم در هر جایگاهی که هستیم از ظرفیت ها بهره مند شویم و با ظالمان و مفسدان و خیانتکاران به نظام برخورد کنیم.

وی  تصریح کرد: باید در برابر کسانی که آگاهانه و یا ناآگاهانه عزت اسلام و نظام و شهدا را به بیگانگان واگذار می کنند و با دشمن همدستی می کنند، برخورد جدی شود و قوه قضاییه در این زمینه رسالتی خطیر بر دوش دارد.

معاون اول قوه قضاییه با تأکید بر اینکه باید با همکاری و وحدت در برخورد با فساد و ریشه کن کردن بسترهای فساد اقدام کنیم، ادامه داد: امروز قوه قضاییه در این راستا عزم خود را جزم کرده است.

وی عنوان کرد: مبارزه قاطع و بدون تبعیض با فساد خواسته مردم بوده و از مردم انتظار داریم منکرها را به دستگاه قضایی، اطلاعاتی و امنیتی اطلاع  و معروف‌ها را ترویج دهند.

حجت الاسلام محسنی اژه ای عنوان کرد: با همکاری نیروی انتظامی، سپاه، قوه قضاییه و مردم می توان در برخورد با فسادها و جلوگیری از رواج ظلم و ستم ایفای نقش کرد./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات