۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۸
کد خبر: ۶۱۹۶۴۷
کاجی:

امروز نبرد تمدن هاست + فیلم

امروز نبرد تمدن هاست + فیلم
فرمانده دفاع مقدس گفت: امروز دنیا بین ظهور و سقوط مانده و ما بچه هیئتی ها یادمان باشد که در بین الطلوعین انقلاب و ظهور امام زمان(ع) هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حاج حسین کاجی از فرماندهان دوران دفاع مقدس در شب هشتم محرم الحرام در هیئت فاطمیون قم با بیان این که امام حسین(ع) ارباب عالم و حضرت علی اکبر(ع) آقازاده عالم است،  اظهار داشت: حضرت علی اکبر(ع) در کربلا ابعاد مختلفی دارد؛ آن حضرت کارهای عجیبی در کربلا کرد، از جمله این که خودش پیشقدم شد و به امام زمانش اعلام آمادگی کرد، همانطور که شهدای ما در دوران دفاع مقدس حضور یافتند.

وی گفت: اگر می خواهیم امام زمان(عج) روی ما حساب کند، باید روی اخلاق مان کار کنیم؛ حضرت علی اکبر(ع) به ما فهماند که تا امام زمانت شهادتت را امضا نکند، امکان ندارد؛ اگر می خواهیم به درد امام زمان(عج) بخوریم، سیره شهدا را پیش بگیریم و روی خودمان کار کنیم.

این فرمانده دوران دفاع مقدس با بیان این که شهدا خودسازی کردند و از مجالس اهل بیت(ع) به خوبی بهره مند شدند، تصریح کرد: امروز دنیا بین ظهور و سقوط مانده و ما بچه هیئتی ها یادمان باشد که ما در بین الطلوعین انقلاب و ظهور امام زمان(عج) هستیم.

وی افزود: امروز نبرد تمدن ها است نه نبرد با آمریکا، و ما باید تلاش کنیم چرا که در میان مثلث صهیون ـ صلیب ـ سعودی قرار گرفته ایم و آنها با تمام توان تلاش می کنند.

کاجی با اشاره به فرمایشی از مقام معظم رهبری اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب به عربستان فرمودند "شما در یمن شکست می خورید و به دست یمنی ها مفتضح خواهید شد" و امروز عربستانی ها به یمن می گویند که کاری کنید ما آبرومندانه برویم و به شما پولی می دهیم.

وی بر ضرورت الگوگیری از شهدا تأکید کرد و گفت: شهدا بر روی جهاد اخلاقی خود کار کردند و ما نیز باید مانند شهدا زندگی کنیم و بر روی اخلاق خود کار کنیم.

این فرمانده دفاع مقدس تصریح کرد: شهید مسعود گنجی که ۱۶ ساله داشت، در وصیت نامه اش نوشته بود "من همه حساب و کتابم را کرده ام اما تنها ۷ نماز غفیله بدهکارم و برایم به جا بیاورید.

وی افزود: حضرت سید الشهدا(ع)، امام زمان(ع) و شهدا از ما می خواهند که از سیم خاردار نفس عبور کنیم.

کاجی اظهار داشت: هیئت، بیعت با امام حسین(ع) است و بیایید دلها را بی کینه کنید و خدا دل بی کینه را خریدار است و برای امام زمان(عج) یار جمع کنیم و با اخلاق بد، شخصی را از هیئت زده نکنیم.

وی خاطرنشان کرد: بایستی با امام حسین(ع) بیعت کنیم و حرّ امام زمان(عج) باشیم؛ لازم نیست به دنبال شهادت بگردیم بلکه اگه شهیدانه زندگی کنیم، شهادت روزی مان می شود./822/ج

تعداد بازدید : 8
گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید
تعداد بازدید : 5
مهدی فلاحی
ارسال نظرات