۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۰
کد خبر: ۶۱۹۶۸۸
نماینده ولی فقیه در عراق در گفت وگو با رسا:

حزب الله تا نابودی رژیم صهیونیستی از پای نمی نشیند

حزب الله تا نابودی رژیم صهیونیستی از پای نمی نشیند
آیت الله حسینی با اشاره به اینکه سخنان و وعده های صادق سید حسن نصرالله بر جان صهیونیست ها وحشت می اندازد، گفت: حزب الله تا نابودی رژیم صهیونیستی از پای نمی نشیند.

آیت الله سید مجتبی حسینی نماینده ولی فقیه در عراق در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، پاسخ حزب الله لبنان به حمله پهپادی صهیونیست ها را مورد توجه قرار داد و با بیان اینکه امروز حزب الله یک جریان مستقل است، گفت: رژیم صهیونیستی خوی استکباری داشته و همواره در مقابل اسلام ایستادگی می کند، از این رو همه ما موظف هستیم در مقابل آن ایستادگی کنیم.

وی با اشاره به اینکه عاشورا به ما درس ایستادگی در برابر ظلم می دهد، اظهار داشت: با توجه به پیام جریان کربلا در می یابیم که هیچگاه نباید در برابر خوی استکباری، ظلم و ستم سکوت پیشه کنیم.

آیت الله حسینی به مواضع قاطعانه و مقتدرانه رهبر معظم انقلاب در برابر مستکبران اشاره و بیان کرد: ایشان بارها فرموده اند که ما در مقابل مستکبران و زورگویان عالم می ایستیم و هیچ مذاکره ای با آنها نخواهیم کرد، بنابراین سید حسن نصرالله نیز که خود را مطیع رهبر معظم انقلاب می داند، در برابر ظلم و ستم صهیونیست ها هیچگاه کوتاه نیامده و در برابر زورگویی هایشان ایستادگی می کند.

نماینده ولی فقیه در عراق ضمن اعلام حمایت از اقدامات حزب الله تأکید کرد: همه ما از حزب الله حمایت می کنیم و در کنار آنها با وحدت کامل در مقابل دشمنان ایستادگی خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه سخنان، مواضع و وعده های صادق سید حسن نصرالله بر جان صهیونیست ها وحشت می اندازد، ابراز داشت: امروز صهیونیست ها کاملاً نسبت به صداقت سید حسن نصرالله آگاهی دارند و با توجه به تجارب گذشته در جنگ 33 روزه و سایر رویارویی هایی که با حزب الله داشته اند، می دانند سید حسن نصرالله به وعده های خود عمل می کند، از همین جهت نسبت به بازخورد حمله پهپادی خود بسیار هراس دارند.

آیت الله حسینی به موفقیت های گذشته حزب الله اشاره کرد و گفت: امروز همه می دانند که حزب الله در راستای اهداف خود قاطعانه ایستاده است و راه خود را مقتدرانه تا نابودی رژیم غاصب صهیونیستی ادامه می دهد و از پای نمی نشیند./841/ت302/ق

حسین ثالث موید
ارسال نظرات