۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۳
کد خبر: ۶۱۹۷۵۴
معاون دبیرکل حزب‌ الله لبنان:

سکوت مقاومت در برابر اسرائیل، موجب تکرار تجاوزات می‌شود

سکوت مقاومت در برابر اسرائیل، موجب تکرار تجاوزات می‌شود
معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان تأکید کرد: در صورتی که ما با هر توجیهی در برابر اسرائیل سکوت کنیم، موجب می‌شود که تجاوزات این رژیم تکرار شود.

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از «NNA»، حجت الاسلام شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان، در مراسم عزاداری امام حسین(ع) در شهرک «قانا» واقع در جنوب لبنان تأکید کرد: مقاومت مصمم است که قواعد جنگ با اسرائیل را تغییر دهد، زیرا سکوت ما در برابر اسرائیل، ما را در هدف همیشگی این متجاوزان قرار خواهد داد.
 
وی افزود: باید به اسرائیل بگوییم که در مرز خودت بایست و بدان که ما از جوانان و سرزمین و کرامت خود دفاع و در راه این حمایت، جان خود را فدا می‌کنیم.
 
شیخ قاسم به پاسخ قاطع حزب‌الله به اسرائیل اشاره کرد و گفت: این پاسخ اقدامی بزرگ بود و اسرائیل بداند که دیگر تهدیداتش سودی ندارد. اسرائیل می‌تواند به هرشکل که می‌خواهد تهدید به قتل و غارت و کشتار کند، اما مقاومت، همواره قدرتمند و آماده است و هر روز خود را بیشتر تقویت می‌کند و اعتقاد دارد که راه حل آزادی سرزمین فلسطین جز با مقاومت امکان ندارد.
 
وی درباره بحران سوریه نیز اظهار کرد: بحران سوریه از سال ۲۰۱۱ به مرحله دشواری رسید اما بحمدالله سوریه موفق شد این بحران را پشت سر بگذارد. لبنان نیز به برکت سه بازوی ارتش، ملت و مقاومت توانسته است در سطوح امنیتی و سیاسی به استقرار برسد و اکنون وظیفه مسئولان است که به پیشنهادات در خصوص اقتصاد و آینده مردم این کشور عمل کنند.

ارسال نظرات