۱۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۸
کد خبر: ۶۱۹۷۸۹
نماینده مجلس:

آزادی به معنای بی بندوباری نیست

آزادی به معنای بی بندوباری نیست
حجت الاسلام عبادی گفت: آزادی برای انبیای الهی است نه غربی‌ها و در انقلاب اسلامی نیز شهید مدرس‌ها آزاد هستند نه رضاخان‌ها.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام سید محمدباقر عبادی، نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در جمع عزاداران روستای جومیان شهرستان خوسف اظهار داشت: دولت هنوز برای 70 درصد مصوبات مجلس آیین نامه اجرایی ننوشته است و دلیل این چه چیزی است؟

وی گفت: طبق مصوبه مجلس باید قالیباف‌هایی که دارای کد هستند بیمه شوند اما هنوز این اقدام صورت نگرفته چرا که آیین نامه اجرایی وجود ندارد.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولتمردان با تدبیر خود می‌توانند از تهدید تحریم‌ها بهترین فرصت را برای اشتغال جوانان ایجاد کنند، افزود: علی رغم تحریم‌هایی که وجود داشته اما در حوزه صنعت اشتغال بالا رفته چرا که جلوی بسیاری از واردات گرفته شده است.

حجت الاسلام عبادی تصریح کرد: غربی‎ها همواره دم از آزادی می‌زنند اما اصل آزادی برای انبیا و اولیای الهی است و یکی از اهداف قیام ائمه اطهار(ع) و پیامبران نیز آزادی بوده اما نه آزادی به معنای بی بند و باری؛ آزادی که غربی‌ها از آن نام می‌برند تا آزادی که ائمه اطهار(ع) می‌گویند فاصله زیادی است.

وی ادامه داد: ابتدا باید درون انسان از چنگال هوا و هوس آزاد شود و باید درون خود را از اسارت خارج کنیم؛ امروز بسیار بدی‌ها نیز به دلیل حرص و علاقه به مال دنیا است.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی کلاهبرداری و اختلاس‌ها در جامعه را به دلیل حرص دانست و خاطرنشان کرد: اوج توحش و وحشی گری‌های غربی‌ها در جهان و کودک‌کشی‌ها هم به دلیل حرص و مال دنیا است.

حجت الاسلام عبادی اظهار کرد: آزادی برای انبیای الهی است نه غربی‌ها و در انقلاب اسلامی نیز شهید مدرس‌ها آزاد هستند نه رضاخان‌ها؛ دشمنان می‌خواهند نظام خانواده اسلامی را منهدم کنند.

وی افزود: دشمنان و غربی‌ها طوری تبلیغات را انجام می‌دهند که آزادی یعنی بی بند و باری است؛ آن‌ها می‌خواهند به نام آزادی ما را به اسارت الکل در بیاورند و گویا هیچ کاری ندارند جز اینکه ملت ایران را به اسم آزادی مشروب خور کنند./9314/پ310/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید
تعداد بازدید : 6
هادی رحیمی
ارسال نظرات