۱۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۱:۱۷
کد خبر: ۶۱۹۸۳۷
با حضور مهاجران افغانستانی؛

اجتماع عظیم عاشورائیان در حاشیه شهر مشهد برگزار شد

اجتماع عظیم عاشورائیان در حاشیه شهر مشهد برگزار شد
اجتماع عظیم عاشورائیان در حاشیه شهر مشهد با حضور باشکوه مهاجرین افغانستانی مقیم مشهد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، اجتماع عظم عاشورائیان با حضور جابر انصار، سرکنسول افغانستان در مشهد؛ حجت الاسلام پژمانفر، نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی؛ رییس تبلیغات اسلامی خراسان رضوی و هیأت های مهاجرین افغانستانی دوشنبه در شهرک شهید رجایی مشهد برگزار شد.

حجت الاسلام پژمانفر، نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در این مراسم گفت: این برنامه پر از معنویت و با اخلاص در حاشیه شهر بود که امیداورم کمک کنیم تا در حاشیه شهر مشهد مراسم عزاداری مهاجران با شکوه بیشتری انجام شود.

امیر مرتضوی، معاون اجتماعی و پیشگیری از جرم دادگستری مشهد نیز در این مراسم  گفت: برگزاری این مراسم باشکوه توسط مهاجرین موجب سربلندی است و امید که اتحاد، وحدت و صمیمیت بین امت مسلمان زیاد شود و در کنار یکدیگر بتوانیم به اهداف دشمن که تفرقه بین امت اسلام است، غلبه کنیم.

مرتضوی برگزاری چنین مراسمی با حضور جوانان افغانستانی را در راستای بیانیه رهبری در گام دوم انقلاب بیان و اظهار کرد: این مهاجران در راستای فرمایش رهبری و بیانیه گام دوم که تشویق جوانان است گام های خوبی در جهت ارزش ها  و فضائل اسلامی به ویژه در حاشیه شهر برداشته اند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از جرم دادگستری مشهد افزود: با وجود این که اخبار خوبی از حاشیه شهرها اعلام نمی شود و بسیاری از ناهنجاری ها را از حاشیه شهر بیان می کنند اما بسیاری از مراسم های مذهبی در همین حاشیه شهر انجام می شود.

وی با اشاره به حضور مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی و نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در این مراسم، گفت: ارگان های مختلف و دستگاه های قضایی و اجرایی حمایت خود را از برادران افغانستانی اعلام کرده تا در کنار یکدیگر امت واحده ای را تشکیل دهیم و شعار امام حسین(ع) نیز همین است و یکی از قدم ها برگزاری چنین مراسم هایی است.

مرتضوی خاطرنشان کرد: برداران افغانستانی همواره از اسلام حمایت داشته اند و در حمایت از اسلام در عراق و سوریه و افغانستان در برابر دشمنان اسلام ایستادند و ما نیز در کنار این ها هستیم تا این انقلاب را به انقلاب حضرت مهدی(عج)وصل کنیم./864/پ202/ب1

امیر خاکراه
ارسال نظرات