۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۹
کد خبر: ۶۱۹۹۵۹
گروه‌های فلسطینی:

اجازه نمی‌دهیم اراضی ما بخشی از بازار انتخاباتی دشمن شود

اجازه نمی‌دهیم اراضی ما بخشی از بازار انتخاباتی دشمن شود
گروه‌های فلسطینی در واکنش به تصمیم نتانیاهو برای الحاق کرانه باختری به فلسطین اشغالی اعلام کردند: نباید اراضی ما بخشی از بازار انتخاباتی رژیم صهیونیستی شود.

به گزارش خبرگزاری رسا، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه شعارهای انتخاباتی خود مدعی شد در صورتی که پیروز شود بخش‌های مهمی از کرانه باختری را به فلسطین اشغالی ملحق می‌کند؛ اقدامی که با واکنش‌های زیادی روبرو شد.

گروه‌های فلسطینی در بیانیه‌ای مشترک اعلام کردند: اینگونه اظهارات ذره‌ای از این حقیقت تاریجی عوض نمی‌کند که تمام فلسطین از «رأس الناقوره تا ام الرشراش» سرزمین فلسطینی، اسلامی، عربی است. با تمام توان و تا آزادسازی کامل و بازگشت آوارگان از این سرزمین دفاع خواهد شد.

در ادامه این بیانیه تأکید شد، اجازه داده نخواهد شد که سرزمین و مقدسات فلسطینی بخشی از بازار انتخاباتی دشمن و سران شکست‌خورده آن باشد.

گروه‌های فلسطینی اعلام کردند، مقاومتی که طی سال‌های گذشته با اشغالگر مقابله کرده، همچنان با تاکتیک‌های متعدد در زندان است تا جلوی سرکشی صهیونیستی را بگیرد.

در ادامه بیانیه مذکور آمده است که این تجاوز صهیونیستی به حق تاریخی ملت فلسطین که در آستانه بیست و ششمین سالروز صدور «اسلو» اعلام می‌شود، این را می‌طلبد که عملا این بیانیه ذلت‌بار ملغی اعلام شود؛ «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان باید هماهنگی امنیتی را لغو کند و دست مقاومت را در کرانه باختری باز بگذارد.

گروه‌های فلسطینی در ادامه مقاومت فلسطین در کرانه باختری را به اتخاذ راهبردی ملی برای مقاومت علیه رژیم اشغالگر و نابودی آن فراخواندند./983/ب

منبع: فارس

ارسال نظرات