۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۲
کد خبر: ۶۱۹۹۸۸
حجت‌الاسلام پناهیان:

فریب بزرگ و مکارانه غربی‌ها در مدیریت رابطه زن و مرد

فریب بزرگ و مکارانه غربی‌ها در مدیریت رابطه زن و مرد
مراسم عزاداری شب یازدهم محرم با سخنرانی حجت‌الاسلام پناهیان و مدیحه‌سرایی میثم مطیعی در هیأت میثاق با شهدای دانشگاه امام صادق (ع) برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری رسا، مراسم عزاداری شب یازدهم محرم با سخنرانی حجت‌الاسلام پناهیان و مدیحه‌سرایی میثم مطیعی در هیئت میثاق با شهدا دانشگاه امام صادق (ع) شب گذشته سه‌شنبه ۱۹ شهریورماه برگزار شد.

حجت‌الاسلام پناهیان استاد حوزه و دانشگاه در این مراسم به سخنرانی با موضوع «آخرین آمادگی برای ظهور، اصلاح مدیریت در خانواده و جامعه» پرداخت و اظهار داشت: متاسفانه در زندگی اجتماعی امروز علی‌رغم امکانات و شرایط، سبک زندگی را دنبال می‌کنیم که غرق در بی‌خبری از مسائل اقتصادی، فرهنگی، هنری، سیاسی و ... هستیم و در مدارس باید دانش‌آموزان باید در این زمینه‌ها آموزش‌های بهتر و کابردی‌تر دریافت کنند.

وی افزود: اگر کسی با هوای نفس در حال مبارزه است باید گفته شود در حال مدیریت امیال است و هیچ تمایلی را سر نمی‌برد بلکه برای آن‌ها اولویت و زمان مشخص می‌کند و این حرص افراد را به رفتار آلوده، کم می‌کند.

پناهیان گفت: در خانواده نیز باید مدیریت صورت گیرد، ابتدا باید تکلیف مدیریت مشخص شود و سلسله مراتب و نقش‌های مدیریتی مشخص شود و در نهایت به سراغ اخلاقیات حرکت کنیم. مدیریت عاطفی وقتی با زن باشد، او خود را مرئوس نمی‌داند بلکه مدیر عاطفی است به طور مثال وقتی به زن گفته‌ می‌شود حجاب را تو برعهده بگیر یعنی زن مدیر رابطه زن و مرد است و غربی‌ها یک فریب بزرگ و مکارانه ایجاد کردند تا مدیریت رابطه زن و مرد را به دست مردان دهند که در این صورت مردان دوست دارند زنان بد لباس در جامعه بیایند. در حالی که اگر میدیرت با زنان باشد وضع متفاوت است./1360/ج

ارسال نظرات