۲۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۱
کد خبر: ۶۲۰۰۵۶
حجت الاسلام والمسلمین شفیعی:

روحانیت در برابر کج روی و ولنگاری های فرهنگی سکوت نمی کند

روحانیت در برابر کج روی و ولنگاری های فرهنگی سکوت نمی کند
مسؤول مدرسه علمیه مصطفی خان ساری گفت: روحانیت به عنوان مرزبان حقیقی دین هیچ گاه در برابر کج روی‌ها و ولنگاری‌های فرهنگی سکوت نخواهد کرد و به وظیفه واقعی خود عمل می‌کند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد شفیعی، مسؤول مدرسه علمیه مصطفی خان ساری امروز در دیدار جمعی از روحانیان و طلاب مرکز استان با تسلیت ایام شهادت سید و سالار شهیدان، عاشورا را حماسه‌ای ماندگار در طول تاریخ معرفی کرد و گفت: علیرغم همه تلاش‌ها و توطئه‌های دشمنان این نهضت عظیم پس از هزار و ۴۰۰ سال این گونه با عظمت ماندگار شده است.
 
وی با بیان این که دشمن هیچ گاه نمی‌تواند نور حسینی را در جهان خاموش کند، افزود: انوار حسینی در میان همه تلاش‌ها و توطئه‌های دشمنان و بدخواهان اهل بیت (ع) در دنیا گسترش یافته و نهادینه شده است.
 
حجت الاسلام والمسلمین شفیعی با اشاره به این که امام حسین (ع) با شهادت خود، آینده اسلام ناب را تضمین کردند، گفت: اگر قیام حسینی نبود عزت و عظمت امروز را در جهان پر آشوب فعلی نداشتیم.
 
مسؤول مدرسه علمیه مصطفی خان ساری با بیان این که توطئه‌ها علیه دین و ارزش‌های الهی همچنان از سوی دشمنان وجود دارد، بیان داشت: هوشیاری و مجاهدت علمای دین در طول تاریخ موجب حفظ و گسترش معارف اهل بیت (ع) در جامعه اسلامی شده است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که امروز وظیفه و رسالت علمای دین بسیار سنگین‌تر از گذشته است، گفت: دشمنان قسم خورده اسلام برای تضعیف و از بین بردن معارف دینی در جامعه اسلامی هم قسم شده اند که این شرایط وظیفه همه ما را سنگین‌تر کرده است.
 
حجت الاسلام والمسلمین شفیعی با بیان این که علما و روحانیت همواره مدافع حقیقی ارزش‌های الهی در جامعه بوده اند، افزود: حضور پررنگ و مستمر روحانیت در جامعه بسیاری از معضلات و مشکلات اجتماعی و فرهنگی را کاهش داده و جامعه را در مسیر معنویت گرایی سوق می‌دهد.
 
مسؤول مدرسه علمیه مصطفی خان ساری با اشاره به این که مقابله با انحراف و کج روی در جامعه اسلامی یکی از وظایف و رسالت‌های روحانیت است، خاطرنشان کرد: دفاع از دین و معارف اهل بیت (ع) همواره مهم‌ترین دغدغه روحانیت در طول تاریخ بوده است و امروز نیز این دغدغه به قوت خود باقی است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که روحانیت همه فشار‌ها و طعنه‌ها را برای حفظ دین و ارزش‌های انقلاب تحمل می‌کند، بیان داشت: روحانیت به عنوان مرزبان حقیقی دین هیچ گاه در برابر کج روی‌ها و ولنگاری‌های فرهنگی سکوت نخواهد کرد و به وظیفه واقعی خود عمل می‌کند./950/پ203/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات