۲۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۵
کد خبر: ۶۲۰۰۷۱
آیت الله دری نجف آبادی:

روحیه حسینی عامل پیروزی و برتری جبهه مقاومت در برابر استکبار است

روحیه حسینی عامل پیروزی و برتری جبهه مقاومت در برابر استکبار است
امام جمعه اراک گفت: روحیه حسینی سبب شده تا ملت ما و جبهه مقاومت در برابر صهیونیسم، آمریکا، رژیم صهیونیستی، داعش، آل‌سعود ایستادگی و حفظ شود.

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی، با اشاره به اهمیت تبیین شور حسینی و اهداف عاشورایی در جامعه امروزی اظهار داشت: مکتب امام حسین(ع) مکتب عشق، ایمان، ایثار و فداکاری است، مکتب حسینی مکتب عدالت، آزادی و آزادی‌خواهی است که بر انسانیت و فضیلت و تقوا تاکید دارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: عاشقان امام حسین(ع) تنها دنیا را نمی‌بینند زیرا دنیا تنها پوسته‌ای از تمامی عالم وجود است و عشاق حسینی با امام حسین(ع) در عالم معنا و معرفت بیعت کرده‌اند و راه امام حسین(ع) را راه عزت و شرف می‌دانند و به این راه پایبندند.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی ادامه داد: مردم کلانشهر اراک، کسبه بازار تاریخی این شهر، هیئات مذهبی، روحانیت، مداحان و تمامی عزاداران این شهر با افتخار این مسیر باعظمت را شناخته و اصول آن را از پدران و اجداد خود آموخته‌اند و اکنون این آموخته‌های ارزشمند خود را به قشر جوان جامعه منتقل می‌کنند.

وی عنوان کرد: همین روحیه حسینی سبب شده تا ملت ما در برابر صهیونیسم، آمریکا، اسرائیل، داعش، آل‌سعود و تکفیری‌ها ایستادگی کنند و امیدواریم این ملت در میدان امتحان الهی، میدان عزت و شرف با پایداری و هوشیاری تمام بایستند و با تکیه بر فرهنگ ایثار برای خدمت به امت حسینی(ع) آماده باشند.

عباس قاسم پور
منبع: تسنیم
ارسال نظرات