۲۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۵
کد خبر: ۶۲۰۰۸۰
امام جمعه اهل سنت آق‌قلا:

قدردان خدمات شبانه‌روزی بسیجیان و پاسداران هستیم

قدردان خدمات شبانه‌روزی بسیجیان و پاسداران هستیم
امام جمعه اهل سنت آق‌قلا با بیان اینکه باید قدردان یکدلی ها باشیم، گفت: در سیل شاهد خدمت شبانه‌روزی پاسداران سپاه بودم و به چشم دیدم بسیجیان در جنگ بر آب پیروز شدند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری رسا، عبدالحی آخوند میرزاعلی  امام جمعه اهل سنت آق‌قلا صبح امروز (پنجشنبه) در مراسم افتتاح متمرکز 2860 واحدمسکونی در مناطق سیل‌زده با حضور فرمانده کل سپاه اظهار داشت: باید از همه نیروهای جهادی که برای مردم مناطق سیل‌زده آق‌قلا و گلستان تلاش کردند تشکر کرد و باید قدردان این یکدلی و همکاری باشیم.

وی با اشاره به همکاری همه ارگان‌ها در سازندگی مناطق سیل زده، تاکید کرد: استاندار گلستان از زمان سکانداری استان در جهت خدمت‌رسانی بهتر فعالیت شبانه‌روزی دارند و در تکاپو و پیگیری هستند.

وی تاکید کرد: شاهد تلاش سپاهیان در مناطق سیل‌زده بودم و حتی سردار معروفی فرمانده سپاه نینوا خود در مناطق سیل‌زده حاضر بود و باید قدردان این نعمت و همکاری باشیم.

آخوند میرزاعلی خاطرنشان کرد: تقدیر از مقام معظم رهبری که از همان روزهای نخست به نیروهای نظامی دستور داد که به کمک به مردم مناطق سیل‌زده بیایند و گره‌های زیادی از مردم در مناطق سیل‌زده به کمک همین نیروها حل شده و در حال حل شدن است.

امام جمعه اهل سنت آق‌قلا با اشاره به اینکه در بسیاری از روستاها و شهر آق‌قلا شاهد بازسازی واحدهای مسکونی و مدارس هستیم، افزود: در این مدت شاهد حضور سپاهیان و جهادگرانی بودیم که برای کمک به مناطق سیل‌زده از اقصی نقاط کشور آمده بودند، خداوند را شاکریم در کشوری زندگی می‌کنیم که همه یار و یاور همنوعان هستیم، در اینجا شیعه و سنی معنا نداشت و همه در کنار هم کمک کردند.

وی اظهار داشت: سرداران و روحانیونی با لباس شخصی آمدند و کمک کردند نمونه‌های این افراد در اینجا زیاد بودند و باید قدردان این نعمت و اخوت باشیم به خصوص در این زمان که دشمنان از هر فرصت به دنبال فتنه در کشور ما هستند باید قدردان رهبر فرزانه باشیم که با درایت داعیانه خود کشتی انقلاب را به پیش می‌برد.

محمد قمین
ارسال نظرات