۲۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۹
کد خبر: ۶۲۰۱۰۷

چند خبر کوتاه از خوزستان

چند خبر کوتاه از خوزستان
انتصاب مسؤول بسیج طلاب استان خوزستان و اخبار ادارات ارشاد استان چند خبر کوتاه از خوزستان است.
به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام پرچم، به عنوان مسئول بسیج طلاب استان خوزستان منصوب شد.

 پیش از حجت الاسلام پرچم، حجت الاسلام استاد از طلاب جهادی حوزه علمیه اهواز، عهده دار این مسئولیت بود.

از سوی دیگر حجت الاسلام بلک، از فضلای حوزه علمیه خوزستان به عنوان رئیس اداره اوقاف استان اصفهان منصوب شد.

وی بیش از دو دهه مسؤولیت سازمان تبلیغات استان خوزستان را بر عهده داشت.

برگزاری کارگاه توجیهی تشکیل باشگاه کتابخوانی در زندان رامهرمز

عبدالرضا باغ شیرین، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامهرمز گفت: به همت دبیرخانه جام باشگاه‌های کتابخوانی رامهرمز و همکاری اداره کتابخانه‌ها پس از سه سال پیگیری به منظور تشکیل باشگاه‌های کتابخوانی در زندان رامهرمز، کارگاه توجیهی تشکیل باشگاه کتابخوانی چهارشنبه ١٣ شهریورماه در اداره زندان رامهرمز برگزار شد.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامهرمز اظهار داشت: در این کارگاه ده تسهیل گر جهت راه اندازی باشگاه از سوی لیلا مرادیان و احمد حیدری آموزش دیدند تا مراحل تشکیل باشگاه را انجام داده و به صورت مجزا افراد تحت نظر خود را در زندان آموزش دهند تا در جشنواره جام باشگاه‌های کتابخوانی زندان‌های کشور شرکت کنند.

برپایی نمایشگاه خوشنویسی با موضوع ماه محرم

نادر سعادتی فرد، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول بیان داشت: نمایشگاه خوشنویسی آثار هنرمندان ممتاز شهرستان دزفول با موضوع محرم و امر به معروف و نهی از منکر در شهرستان دزفول برپا شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول عنوان داشت: به منظور زنده نگه داشتن راه و یاد حضرت امام حسین (ع) و یاران با وفای وی و ادامه خط مشی و رسالت امر به معروف و نهی از منکر، نمایشگاه خوشنویسی آثار هنرمندان ممتاز شهرستان دزفول با موضوع  امر به معروف و نهی از منکر برگرفته از احادیث و آیات قرآنی و اشعار نغز از ١٠ تا ٢٤ شهریورماه در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دزفول جهت بازدید عموم مردم برپا گردید.

برگزاری نشست مشترک شهردار و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سوسنگرد

نشست مشترک شهردار و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سوسنگرد ١٠ در محل دفتر شهردار سوسنگرد برگزار شد.

در این نشست حسین عبیداوی شهردار سوسنگرد بر اعلام آمادگی شهرداری برای افزایش تعاملات فرهنگی و هنری با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سوسنگرد تاکید کرد و افزود: با توجه به ظرفیت‌های بالقوه فرهنگی و هنری در سوسنگرد این گونه تعاملات می‌تواند کمک شایانی به هنرمندان این شهر کند.

وی نامگذاری خیابان به اسم خبرنگار، برگزاری مسابقات فرهنگی  و هنری و راه اندازی سینما در آینده نه چندان دور را از برنامه‌های  پیش روی شهرداری  سوسنگرد عنوان کرد و افزود: با توجه به کمبود فضا‌های فرهنگی و هنری و ظرفیت بالای هنرمندان  سوسنگرد، این پروژه در دستور کار این شهرداری قرار گرفته است.

عبیداوی خاطرنشان کرد: به منظور اشاعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی حمایت تام و کامل خرید و توزیع کتاب نیز به زودی توسط شهرداری سوسنگرد صورت خواهد گرفت.

در ادامه این نشست عبدالحسین  جلالی اصل ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سوسنگرد  به اهمیت شهرداری‌ها در ایجاد تحولات فرهنگی و هنری اشاره کرد و افزود: ارتباط و تعامل میان شهرداری و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بسیار حائز اهمیت و ضروری است./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات