۲۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۲
کد خبر: ۶۲۰۱۵۶
معاون پژوهش حوزه علمیه مازندران:

بیانیه گام دوم انقلاب نوید بخش، کشوری پویا در عرصه های مختلف است

بیانیه گام دوم انقلاب نوید بخش، کشوری پویا در عرصه های مختلف است
حجت الاسلام اسماعیل زاده، بیانیه گام دوم انقلاب را نوید بخش کشوری پویا و بالنده در عرصه های مختلف دانست.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام صدرالله اسماعیل زاده، معاون پژوهش حوزه علمیه مازندران امروز در نشستی که با موضوع بیانیه گام دوم انقلاب در ساری برگزار شد، این بیانیه مهم را محصول سال ها تجربه و اشراف کامل رهبر معظم انقلاب اسلامی بر کشور دانست و گفت: به طور حتم توجه عمیق مسؤولان به این بیانیه مهم کشور را در مسیر پیشرفت و توسعه همه جانبه قرار خواهد داد.
 
وی با بیان این که رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم، مسیر حرکت کشور در سال های آتی را به خوبی معین کردند، افزود: نگاه کاملاً واقع بینانه مقام معظم رهبری در این بیانیه، مسیر کشور را برای گام های بلند هموارتر خواهد کرد.
 
حجت الاسلام اسماعیل زاده با اشاره به این که شعارهای اصیل انقلاب اسلامی در این بیانیه مهم کاملاً پررنگ و برجسته است، بیان داشت: پیشرفت کشور نیز در تقویت شعارهای اصیل و بنیادی انقلاب است.
 
معاون پژوهش حوزه علمیه مازندران با بیان این که عمل به رهنمودهای رهبری انقلاب در دهه های اخیر مهم ترین عامل پیشرفت کشور در عرصه ها و صحنه های مختلف بوده است، گفت: هر جا در مسیر رهنمودهای رهبری گام برداشتیم به پیشرفت ها و موفقیت های بسیاری دست پیدا کردیم.
 
استاد حوزه علمیه مازندران، رهنمودهای مقام معظم رهبری را همواره راهگشا دانست و تصریح کرد: بیانیه گام دوم انقلاب، منشوری مهم برای جهش در عرصه های مختلف کشور است.
 
حجت الاسلام اسماعیل زاده با بیان این که دشمن برای جلوگیری از پیشرفت کشور همواره موانعی را بر سر راه ایران اسلامی قرار می دهد، خاطرنشان کرد: تحقق عملی بیانیه گام دوم انقلاب بهترین راه برای برداشتن موانع پیش روی پیشرفت کشور است.
 
معاون پژوهش حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که امروز در سایه رهنمودهای رهبری انقلاب، آرمان ها و ارزش های این نظام الهی جهانی شده است، تصریح کرد: دشمنی های امروز نظام سلطه با ملت ایران به دلیل جهانی شدن گفتمان انقلاب اسلامی است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که دشمنان این ملت چشم دیدن پیشرفت و بالندگی کشورمان را ندارند، افزود: بیانیه گام دوم انقلاب نوید بخش، کشوری پویا و بالنده در عرصه های مختلف است./950/
افشین ایمانی
ارسال نظرات