۲۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۷
کد خبر: ۶۲۰۱۷۴
حجت الاسلام سلیمانی:

راه پیشرفت کشور تکیه بر ظرفیت و توانمندی‌های داخلی است

راه پیشرفت کشور تکیه بر ظرفیت و توانمندی‌های داخلی است
مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) قائمشهر گفت: راه پیشرفت کشور دل بستن به بیرون نیست بلکه تکیه بر ظرفیت و توانمندی‌های داخلی است.
حجت الاسلام محمد صادق سلیمانی، مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) قائمشهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، به ایستادگی ملت ایران در برابر زیاده خواهی‌های نظام سلطه اشاره کرد و آن را برگرفته از فرهنگ عاشورا دانست و با بیان این که ملت بزرگ ایران با تأسی از سید و سالار شهیدان در برابر ظلم و ستم زمانه ایستاده اند و از مواضع به حق خود عقب نشینی نخواهند کرد، افزود: فشار‌های دشمن نمی‌تواند مانع عقب نشینی ملت ایران از مواضع به حق خود شود.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دشمن نمی‌تواند ملت ایران را وادار به انجام عملی کند، خاطرنشان کرد: کشور‌های زیاده خواه باید بدانند که دوره زورگویی و فشار به یک ملت بزرگی همچون ایران اسلامی گذشته است.
 
حجت الاسلام صادقی با تأکید براین که آمریکا و سایر کشور‌های غربی باید بدانند که تنها باید با زبان گفتگو با ملت بزرگ ایران سخن بگویند، تصریح کرد: این ملت در چهار دهه اخیر هیچ گاه زیربار ظلم و زیاده خواهی دشمنان نرفته است.
 
مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) قائمشهر با بیان این که مسیر پیشرفت ملت ایران کاملاً مشخص است، افزود: این ملت از چهل سال اخیر تا به امروز تنها در همان مسیری که انقلاب و رهبری تعیین کرده اند گام برداشته است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که راه پیشرفت کشور دل بستن به بیرون نیست بلکه تکیه بر ظرفیت و توانمندی‌های داخلی است، خاطرنشان کرد: اگر امروز کشورمان در عرصه‌های مختلف پیشگام است به دلیل تکیه بر توان داخلی است.
 
حجت الاسلام سلیمانی با بیان این که تحریم‌ها همواره برای ملت ایران فرصت بوده است، افزود: تحریم‌ها فرصت استفاده از ظرفیت داخلی و رسیدن به خودکفایی را به ملت ایران داده اند.
 
مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) قائمشهر با اشاره به این که متأسفانه علیرغم بد عهدی‌های طرف‌های غربی در برجام، اما برخی‌ها در داخل همچنان بر طبل مذاکره با آمریکا می‌کوبند، خاطرنشان کرد: مذاکره با کشور فریبکار و غیر متعهدی همچون آمریکا هیچ نفعی برای کشورمان نخواهد داشت.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که هدف آمریکا از مذاکره با ایران اسلامی تأمین منافع خود و همپیمانانش در منطقه است، تصریح کرد: نباید فریب لفازی‌های طرف‌های غربی را بخوریم، چون آن‌ها تنها در پی منافع نامشروع خود در برابر ملت ایران هستند./950/ت310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات