۲۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۸
کد خبر: ۶۲۰۲۰۱
آیت الله خاتمی:

سرنوشت آمریکا در تهران تعیین می‌شود + فیلم

سرنوشت آمریکا در تهران تعیین می‌شود + فیلم
امام جمعه موقت تهران با اشاره به برکناری بولتون، گفت: امروز باید گفت سرنوشت آمریکا نه در واشنگتن و نیویورک بلکه سرنوشت آمریکا در تهران تعیین می‌شود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، آیت الله سید احمد خاتمی پنجشنبه شب در مراسم عزاداری هیات رزمندگان اسلام که درسالن ورزشی شهدای بسیج کاشان برگزار شد، با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی به کوری چشم دشمنان اسلام 40 ساله شد، گفت: انقلاب اسلامی برای آغاز چله های دیگر مسؤولیت ما را مضاعف تر کرده است.

وی افزود: دشمن به دنبال بی انگیزه کردن مردم است و با استفاده از فضای مجازی و شبکه های ماهواره ای تلاش می کنند تا آن انگیزه های مقدس اول انقلاب را دربین مردم کم رنگ کنند.

آیت الله خاتمی با تأکید براینکه جمهوری اسلامی ایران تنها کشور مستقل جهان است، اظهار داشت: با کمی احتیاط اعلام می کنم جمهوری اسلامی ایران از محدود و معدود کشورهایی است که به معنی واقعی کلمه مستقل است و دشمن نمی تواند استقلال با شکوه کشور را زیر سؤال ببرد.
 
وی با تاکید بر پاسداشت انقلاب اسلامی ابراز داشت: در پاسداشت انقلاب اسلامی باید مسائل را برای مردم تبیین و دشمن را رصد کرد و موارد مد نظر دشمن برای ضربه زدن به کشورمان را شناسایی و تا پای جان برای پاسداری از این انقلاب مقاومت کنیم تا نقشه های دشمن نقش بر آب شود.

آیت الله خاتمی راه پاکسازی انقلاب اسلامی را «تبیین» دانست و عنوان کرد: دلیل درخواست ترامپ برای مذاکره با ایران پیروزی در انتخابات است و این مسأله مهمی است که ترامپ به آن نیاز اساسی دارد، اما رهبر معظم انقلاب و مردم مذاکره با آمریکا را نمی تابند و ترامپ این آرزو را با خود به گور خواهد برد.

امام جمعه موقت تهران در ادامه یادآور شد: چهل سال قبل کارتر بعد از شکست از ریگان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا خطاب به هامیلتون جردن مشاور خودش می گوید، سرنوشت انتخابات آمریکا نه در واشینگتن و نیویورک، بلکه سرنوشت انتخابات آمریکا در تهران تعیین می شود.

آیت الله خاتمی در ادامه با اشاره به برکناری بولتون تندروترین و ضد ایرانی ترین مسؤول آمریکایی و حامی منافقین از سوی ترامپ، گفت: امروز نیز باید گفت، سرنوشت آمریکا نه در واشنگتن و نیویورک که سرنوشت آمریکا در تهران تعیین می شود.

نماینده مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: مشخص نیست جایگزین بولتون چه عنصری است اما مهم این است که یک عنصر ضد ایران سقوط کرد.

آیت الله خاتمی در ادامه با یادآوری این ادعای بوش پسر مبنی بر اینکه نا امنی را به قلب ایران خواهیم کشانید، گفت: خیلی تلاش کردند تا توانستند چهار داعشی را به مجلس شورای اسلامی ببرند و چند  ارباب رجوع را به شهادت برسانند و این نا امنی است آنها مدعی شدند به قلب ایران خواهند کشانید.

وی از نیروهای امنیتی به عنوان نیروهای مقتدر نام برد و امنیت کشور را مرهون تلاش آنها دانست و اظهار داشت: امنیت امروز ایران اسلامی آن هم در وسط حلقه آتش افغانستان و پاکستان را باید قدردان بود.

آیت الله خاتمی با اشاره به اینکه همه از مشکلات و گرانی‌ها اطلاع داریم و هیچکس نیست که صابون گرانی های افسار گسیخته به تن او مالیده نشده باشد، گفت: مشکلات اقتصادی کشور ماندگار نیست و تمام شدنی است.

به گفته وی مشکلات کشور هزینه‌های انقلابی ماندن و زیر بار سلطه نرفتن مردم بزرگ و قهرمان ایران است و آمریکا آرزوی زیر سلطه بردن ملت ایران را به گور خواهد برد.

نماینده مجلس خبرگان پمپاژ نا امیدی در کشور را خیانت به انقلاب اسلامی ایران دانست و افزود: امروز برخی نباید نا امیدی را بین مردم پمپاژ کنند چرا که عناصر امید از جمله عنایت خدا و اهل بیت و رهبری فقیه و فرزانه، مخلص، شجاع و دوراندیشی را در اختیار داریم.

آیت الله خاتمی ادامه داد: مردم ایران اسلامی با وجود همه گرانی‌ها و مشکلات اقتصادی با تحلیل صحیح از شرایط کشور و دوست داشتن انقلاب اسلامی در راهپیمایی‌های یوم الله ۲۲ بهمن و روز قدس شرکت کردند.

امام جمعه موقت تهران گفت: آنچه سبب عزت انقلاب اسلامی ایران است مقاومت ما است و این مقاومت است که دشمن را مجبور به عقب نشینی می کند./1307/پ210/ب1
تعداد بازدید : 7
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات