۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۷
کد خبر: ۶۲۰۲۲۳
در قالب کتابخوان همراه پژوهان؛

نسخه الکترونیکی کتاب «منزلت و شخصیت علمی حضرت زینب(س)» منتشر شد

نسخه الکترونیکی کتاب «منزلت و شخصیت علمی حضرت زینب(س)» منتشر شد
در این تحقیق ابتدا پیرامون شواهد موجود در مورد شخصیت علمی حضرت زینب (س) همچون مقام عقیله، عصمت و محدثه مطالبی آورده می‌شود.
محمد پهلوانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به آماده سازی نسخه الکترونیکی کتاب «منزلت و شخصیت علمی حضرت زینب (س)» اظهارداشت: مطالعه و تفکّر در شرح حال حضرت زینب کبری علیهاالسلام، دریچه‌ای در دستیابی معرفت به محضر نورانی آن بزرگوار است.

وی گفت: علاقه به انجام خدمتی ناچیز، نگارنده را بر آن داشت تا با بهره‌گیری از منابع مختلف روایی، مقاتل و زندگی نامه‌ها، ارادت ناقابل خویش را به حضور صدیقه صغری، زینب کبری تقدیم بدارد.

مدیر فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی تصریح کرد: نویسنده در آغاز این کتاب آورده است: "خداوند متعال را شاکرم که توفیق داد تا لحظاتی و ساعاتی از عمر خویش را با یاد و ذکر بانوی صبور کربلا سپری سازم و در چنین حال و هوایی تنفّس کنم. در این تحقیق ابتدا پیرامون شواهد موجود در مورد شخصیت علمی حضرت زینب (س) همچون مقام عقیله، عصمت و محدثه مطالبی آورده می‌شود".

وی گفت: سپس به ابعاد مختلف شخصیت علمی آن حضرت بر اساس مستندات روایی اشاره می‌گردد. در پایان به گوشه‌ای از آموزه‌های علمی شخصیت ایشان پرداخته می‌شود.

پهلوانی به معرفی کتاب «منزلت و شخصیت علمی حضرت زینب (س)» پرداخت و افزود: این کتاب نوشته منیره سادات کامرانی است که در معاونت پژوهش مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران تهیه شده و در مرکز نشر هاجر به چاپ رسیده است.

وی گفت: کتاب «منزلت و شخصیت علمی حضرت زینب (س)» با ۱۰۳ صفحه به زبان فارسی در سال ۱۳۹۴ منتشر شده و به تازگی اداره فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی این کتاب را به صورت کتاب الکترونیکی و در قالب کتابخوان همراه پژوهان با قابلیت اجرا در سیستم عامل اندروید، ویندوز و iOS منتشر کرده است.

مدیر فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی درباره خرید نسخه الکترونیکی این کتاب تصریح کرد: علاقه‌مندان برای دریافت نرم افزار این کتاب می‌توانند به نشانی اینترنتی کتابخوان همراه پژوهان به آدرس www.pajoohaan.ir مراجعه کرده و با خرید نسخه الکترونیکی این کتاب، از مطالب آن بهره‌مند شوند. /۸۲۲/۳۰۲/ش
مهدی فلاحی
ارسال نظرات