۲۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۹
کد خبر: ۶۲۰۲۳۱
مدیر حوزه علمیه استان سمنان:

برجام با برداشتن گام چهارم کاهش تعهدات از سوی ایران دفن خواهد شد

برجام با برداشتن گام چهارم کاهش تعهدات از سوی ایران دفن خواهد شد
مدیر حوزه علمیه استان سمنان گفت: اروپایی‌ها و دشمنان بدعهد ملت ما بدانند، برجام بابرداشتن گام چهارم کاهش تعهدات از سوی ایران دفن خواهد شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا از دامغان، حجت الاسلام والمسلمین محمد حسن رستمیان در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته دامغان که با حضور گسترده مردم دیندار این شهرستان در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد، ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و شهدای والامقام دشت کربلا، با اشاره به ۲۶ شهریورماه ۵۹ سالروز پاره کردن قرارداد مرزی ایران و عراق (قرارداد الجزایر) از سوی صدام اظهار داشت: این اقدام خصمانه با تحریک استکبارجهانی آغازی بر تحمیل جنگی هشت ساله به کشور و ملت ما بود.

امام جمعه موقت دامغان با قدردانی از مقاومت ملت بزرگ ایران در دوران دفاع مقدس به ویژه خانواده معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و رزمندگان، افزود: صدام پس از هشت سال جنگ نامه نوشت که قرادادی که پاره کرده بود را قبول دارد و دلیل این شکست و تغییر موضع اقتدار ایران اسلامی بود، این سرنوشتی است که شامل حال همه قرارداد‌های بین المللی همچون برجام می‌شود، یعنی تنها اقتدار ما می‌تواند دشمنان را سر جایشان بنشاند و مجبور کند به تعهداتشان عمل کنند.

مدیر حوزه علمیه استان سمنان با اشاره به اینکه پس از فرصت ۶۰ روزه دیگری به اروپایی‌ها برای اینکه راهشان را در موضوع برجام از آمریکا جدا کنند و نبود اراده‌ای در آن‌ها برای عمل به تعهداتشان، ایران اسلامی به لطف خدا گام سوم کاهش تعهدات برجامی خود را براداشت، گفت: مقاومت ملت آگاه ما را به این نقطه رسانده این گام می‌تواند ما را در فعالیت‌هایی که تا یازده سال دیگر اجازه انجامش را نداشتیم جلو ببرد.

حجت الاسلام والمسلمین رستمیان خاطر نشان کرد: اروپایی‌ها و دشمنان بدعهد ملت ما بدانند، برجام اکنون همچون جنازه‌ای در سردخانه نگهداری می‌شود، اگر در فرصت باقی مالنده به تعهداتشان عمل نکنند و همچنان طلبکار باشند، برجام بابرداشتن گام چهارم کاهش تعهدات از سوی ایران ان شاالله دفن خواهد شد تا درسی باشند برای آنان و کسانی که به دشمنان زورگو و بی ایمان دل می‌بندند. /۹۷۷/د102/ب1
جواد رمضانیان
ارسال نظرات