۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۸
کد خبر: ۶۲۰۲۶۸
نماینده ولی فقیه در لرستان:

رونق تولید کلید رفع مشکلات اقتصادی است

رونق تولید کلید رفع مشکلات اقتصادی است
نماینده ولی فقیه در لرستان اقتصاد و تولید را مهم ترین مسأله امروز کشور خواند و گفت: نباید از رونق تولید که کلید رفع مشکلات اقتصادی است، غافل شد.

حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به وضعیت اقتصادی جامعه امروز و وجود مشکلات معیشتی بیان داشت: نباید از مسأله مهم رونق تولید غافل شد چراکه رفع همه مشکلات اقتصادی در سایه این مهم است.

وی اقتصاد و تولید را از مسائل مهم جامعه امروز و کشور خواند و افزود: باید در مقام عمل گام های استواری در رونق تولید برداشته شود و با حمایت از تولیدکنندگان داخلی در رفع مشکلات اقدام کرد.

نماینده ولی فقیه در لرستان بر ضرورت جذب سرمایه گذار برای رفع مشکلات در استان تأکید کرد و اظهار داشت: باید زمینه اشتغال جوانان را که عامل بسیاری از مشکلات است را فراهم ساخت، با جذب سرمایه گذار که در استان اقدامی صورت نمی گیرد، باید از تولیدات داخلی حمایت شود و جرخ اقتصاد را چرخش در آورد.

وی با تأکید بر اینکه باید نیروهای کار، سرمایه و ثروت کشور را به سمت تولید هدایت کرد، تصریح کرد: رونق تولید عامل مهم رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی بیان داشت: باتوجه به اینکه نیمی از سال گذشته باید دید که چه مقدار در عملیاتی ساختن شعار سال که کلید رفع مشکلات جامعه و مردم بوده، اقداماتی صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: فرهنگ استفاده از کالای ایرانی که در حمایت از تولیدکنندگان نقش بسزایی دارد، باید پر رنگ شود و با ایجاد اشتغال برای جوانان در کم کردن فشارهای اقتصادی و معیشتی خانواده ه نقش آفرینی کرد./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات