۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۱
کد خبر: ۶۲۰۲۸۲
مدیر مدرسه علمیه صادقیه خرم آباد:

حوزه و روحانیت رسالتی خطیر در گام دوم انقلاب بر دوش دارند

حوزه و روحانیت رسالتی خطیر در گام دوم انقلاب بر دوش دارند
مدیر مدرسه علمیه صادقیه خرم آباد به رسالت حوزه و روحانیت در گام دوم اشاره کرد و گفت: در این راستا طلاب باید بنیه علمی، اخلاقی و تهذیبی را در وجود خویش تقویت سازند.

حجت الاسلام بهروز شمسی فر، مدیر مدرسه علمیه صادقیه خرم آباد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، به نقش حوزه و طلاب در بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و بیان داشت: در این گام دوم حوزه و روحانیت رسالت خطیری بر دوش دارند.

وی با تأکید بر اینکه ابتدا باید فهم و باور دقیق نسبت به بیانیه گام دوم در بدنه حوزه شکل بگیرد، افزود: طلاب و حوزویان باید بنیه علمی خویش را نه تنها در زمینه دروس حوزوی بلکه در بخش مطالعه آزاد نیز تقویت کنند.

مدیر مدرسه علمیه صادقیه خرم آباد با تأکید بر ارتقای جنبه علمی از سوی طلاب عنوان کرد: طلبه همواره در کنار ارتقای جنبه علمی نباید از تهذیب و اخلاق غافل شود.

وی در ادامه فراگیری شیوه های نوین انتقال آموخته های دینی به مخاطبین و نسل امروز را از دیگر موارد مهم خواند و گفت: طلبه باید مهارت روش شناسی و مخاطب شناسی را فرا گیرد که بتواند در گام دوم و رسالتی که بر دوش دارد نقش آفرینی کند.

حجت الاسلام شمسی فر  فضای مجازی را فرصتی مناسب برای انتقال آموخته ها و باورهای دینی به نسل جوان و نوجوان عنوان کرد و اظهار داشت: طلبه باید شیوه تبلیغ و بهره مندی از فضای مجازی را بیاموزد تا بتواند در این عرصه نقش آفرینی کند.

وی با اشاره به اینکه امروز جوانان که مخاطب اصلی بیانیه گام دوم هستند باید به بایسته های لازم در این بیانیه توجه و عمل کنند، عنوان داشت: تحصیل، تهذیب و ورزش سه مؤلفه لازم و ضروری برای جوان است.

مدیر مدرسه علمیه صادقیه خرم آباد بیان کرد: برای جوانان و طلاب لازم و ضروری است که در سایه استعداد و توانمندی خویش در حوزه نظریه پردازی و علمی مؤثر باشند و در کنار این مهم نباید از ورزش نیز غافل شوند./9451/پ310/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید
تعداد بازدید : 4
ابراهیم بهروج
ارسال نظرات