۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۰
کد خبر: ۶۲۰۲۸۶

زیرساخت‌های منتهی به پایانه مرزی مهران توسعه می‌یابد

زیرساخت‌های منتهی به پایانه مرزی مهران توسعه می‌یابد
معاون برنامه‌ریزی سازمان حمل و نقل جاده‌ای کشور گفت: توسعه زیر‌ساخت‌های منتهی به پایانه مرزی مهران اولویت اصلی راهداری در ایام باقی مانده به اربعین حسینی است.

به گزارش خبرگزاری رسا، خداداد مقبلی در بازدید از زیرساخت‌های پایانه مرزی مهران اظهار داشت: تمامی دست‌اندرکاران ‌خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی، باید تمام تلاش خود را برای توسعه زیرساخت‌ها و مسیرهای منتهی به مرز مهران در راستای خدمات‌رسانی به کار گیرند.

وی افزود: با توجه به حذف روادید و افزایش حجم تردد زائران، در اربعین امسال تلاش خواهیم کرد تا با همکاری تمام دستگاه‌های مربوطه تا قبل از شروع مراسم عظیم اربعین حسینی نسبت به تکمیل عملیات عمرانی و راهسازی به منظور خدمات‌رسانی مطلوب به زائران اقدام کنیم.

معاون برنامه‌ریزی راهداری کشور یادآور شد: مرز بین‌المللی مهران بیشترین حجم تردد را در سال‌های گذشته به خود اختصاص داده و توسعه زیرساخت‌های این پایانه مهم یکی از اولویت‌های راهداری کشور خواهد بود تا زائران بتوانند با سهولت تردد کنند.

هوشمندسازی محورهای مواصلاتی مهمترین اقدام پلیس برای مدیریت ترافیک در اربعین حسینی

سرهنگ رضا همتی‌زاده نیز در حاشیه این بازدید‌ اظهار داشت: نیروی انتظامی از مدت‌ها قبل اقدامات خود را برای سهولت تردد زائران آغاز کرده و هوشمند‌سازی محورهای مواصلاتی برای مدیریت ترافیک اربعین حسینی یکی از مهم‌ترین اقدامات پلیس در این راستا بوده است.

رئیس پلیس راه استان ایلام خاطرنشان کرد: با توجه به لغو روادید، این روزها شاهد حضور زائران اربعین حسینی در محورهای مواصلاتی هستیم و برای سهولت در تردد، همکاران ما با استفاده از تجهیزات نرم افزاری و سخت افزاری در جاده‌ها حضور دارند و با تخلفات حادثه‌ساز برابر قانون برخورد می‌کنند.

همتی‌زاده یادآور شد: افزایش ظرفیت پارکینگ‌های شهر مهران ،رفع مشکلات آنتن دهی تلفن همراه در نقاط کور، سکوبندی و ساماندهی پارکینگ برکت ، تکمیل پل روگذر مسیر جاده ارغوان و عملیات عمرانی و جاده‌سازی از مهمترین برنامه‌های این بازدید بود که انشاالله با تلاش و همکاری همه دستگاهها و برنامه‌ریزی مناسب تا قبل از شروع مراسم اربعین در سال جاری، این نواقصات برطرف و شاهد خدمات رسانی هرچه بهتر به هزاران زائر اباعبدالله الحسین(ع) در سطح استان خواهیم بود.

عباس قاسم پور
منبع: تسنیم
ارسال نظرات