۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۷
کد خبر: ۶۲۰۲۸۷
برای خدمت به زائران اربعین؛

پایگاه‌های امداد و نجات ‌در محورهای مواصلاتی ایلام مستقر می‌شود

پایگاه‌های امداد و نجات ‌در محورهای مواصلاتی ایلام مستقر می‌شود
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام از استقرار پایگاه‌های امداد و نجات ‌در محورهای مواصلاتی ایلام برای خدمت به زائران اربعین ۹۸ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری رسا، حسین عارفی اظهار داشت: جمعیت هلال احمر به‌عنوان رئیس کارگروه امداد و نجات آمادگی لازم برای خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی را دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام گفت: استقرار پایگاه‌های امداد و نجات ‌در محورهای مواصلاتی ایلام برای خدمت به زائران اربعین 98 به جهت خدمات‌رسانی به زائران و ارائه امور امدادی در تمام محورهای مواصلاتی استان ایلام انجام شده است.

وی گفت: علاوه بر استقرار پایگاه‌های امداد و نجات، برنامه‌ریزی‌های لازم برای برپایی اسکان اضطراری در مرز مهران نیز انجام شده است.

عارفی با اشاره به تجارب سال‌های گذشته سازمان متبوعه خود در امر امداد و نجات به زائران اشاره و یادآورشد: در مواقع اضطرار و همچنین ترافیک جاده‌ای از توان هوایی با استقرار بالگرد در مرز مهران امر امدادرسانی انجام می‌شود.

وی در ارتباط با استقرار یگان امداد هوایی در مرز مهران تصریح کرد: ساخت آشیانه بالگرد در مرز مهران انجام شده است و بالگردها در این محل استقرار می‌یابند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام افزود: تمام مجموعه هلال احمر برای خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی در آماده باش کامل قرار دارندو برای میزبانی از زائران اربعین لحظه‌شماری می‌کنند.

عباس قاسم پور
ارسال نظرات