۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۷
کد خبر: ۶۲۰۳۰۳
حجت الاسلام کاظم لو:

ارتقای دانش دین داری یکی از چشم اندازهای حوزه است

ارتقای دانش دین داری یکی از چشم اندازهای حوزه است
مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین یکی از چشم اندازهای حوزه علمیه را ارتقای دانش دین داری در جامعه دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام کاظم لو، مدیر حوزه علمیه امام خواهران استان قزوین در مراسم آغار سال تحصیلی سال جدید حوزه علمیه خواهران، یکی از مهمترین چشم اندازهای حوزه های علمیه خواهران را ارتقای دانش دین داری در جامعه دانست و افزود: امروزه یکی از مهم ترین اهداف و چشم اندازهای حوزه های علمیه باید ارتقاء دانش دین داری در جامعه باشد.

وی خاطرنشان کرد:حوزه های علمیه امروزه در مسیر اهداف امام حسین (ع) و تمام انبیاء هستند و طلاب باید متناسب با نیاز جامعه خود را برای رفع مشکلات اجتماعی در جامعه آماده کنند و این مهم با مطالعه دقیق و شناخت مشکلات جامعه میسر خواهد شد.

مدیرحوزه علمیه خواهران استان قزوین عنوان کرد: یکی از مهمترین چشم اندازهای حوزه های علمیه خواهران ارتقاء دانش دین داری در جامعه است و اساتید و طلاب باید مسیر را برای پیاده سازی این هدف هموار کرده و موانع موجود را با درک درست از وقایع برطرف کنند.

حجت الاسلام کاظم لو با توجه لزوم گسترش دین داری در خانواده ها افزود: گسترش دین داری در خانواده ها با تکیه برمادران همواره جزء وظایف حوزه علمیه خواهران است که همه باید برای تحقق آن بکوشیم و جامعه اسلامی را از آسیب های دشمنان مصون نگه داریم.

وی ادامه داد: برای دستیابی به این هدف باید طلاب ارتباط کلامی خود را با جامعه بیشتر کنند و با بیان حقایق، دین داری را گسترش دهند.

حجت الاسلام  کاظم لو گفت: هدف از فعالیت های حوزه های علمیه تربیت است و تربیت نیز باید همه جانبه باشد و تربیت یکجانبه کافی و وافی نیست واگر تربیت همه جانبه نباشد فعالیت ها به صورت مطلوبی پیش نخواد رفت و آثار و برکات کارها دیده نخواهد شد.

مدیرحوزه علمیه خواهران استان قزوین تاکید کرد: ورودی های جدید حوزه های علمیه نیاز به تربیت دقیق و بیشتری دارند و اگر هدف تربیت نباشد مطالعه نیز مفید واقع نخواهد شد و اگر مطالعه و در درس با تربیت همراه شود موفقیت را به دنبال خواهد داشت./1350/د102/ب1

ارسال نظرات