۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۸
کد خبر: ۶۲۰۳۰۸
مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی:

روحیه مقاومت با پشتوانه فکر و اندیشه لازمه پیروزی در مقابل استکبار است

روحیه مقاومت با پشتوانه فکر و اندیشه لازمه پیروزی در مقابل استکبار است
حجت‌الاسلام شعبانی لازمه پیروزی در مقابل استکبار را داشتن روحیه مقاومت برشمرد و گفت: مقاومتی که پشتوانه آن، فکر و اندیشه باشد نتیجه‌اش پیروزی است.

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی،حجت‌الاسلام حسن شعبانی مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در بین عزاداران اباعبدالله الحسین در مصلای اعظم امام خمینی (ره) تبریز، لازمه پیروزی در مقابل استکبار را داشتن روحیه ایستادگی و مقاومت خواند و افزود: البته مقاومتی که پشتوانه آن، فکر و اندیشه باشد.

وی ادامه داد: لجاجت به غیر از مقاومت است، مقاومت یعنی ایستادگی به همراه تدبیر، برنامه و فکر، آنچه که لجاجت خوانده می‌شود بدین گونه است در پس آن هیچ‌گونه فکر و اندیشه‌ای وجود ندارد.

وی اصلی‌ترین مسئله و دغدغه مردم را اقتصاد دانست و افزود: اقتصاد مقاومتی؛ اقتصادی درون‌زا است که می‌تواند مانع از خللی شود که سرمایه را به باد می‌دهد.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه امروزه هر تولید کننده به‌عنوان یک رزمنده است افزود: امروزه افرادی که می‌توانند شغلی ایجاد کنند یاری دهنده جبهه اقتصاد هستند.

حجت‌الاسلام شعبانی بابیان اینکه در حوزه فرهنگ مصرف کننده کوتاهی شده است اذعان داشت: همه قبول داریم که ما ملتی هستیم که گرفتار اسراف شدیم به خصوص در بحث انرژی بیش از حد مصرف می‌کنیم.

وی مبارزه با فساد را در بحث اقتصاد ضروری دانست و افزود: اگر نتوانیم در جامعه با فساد مبارزه کنیم، بحث اقتصاد به جایی نمی‌رسد. اگر همت ما در مبارزه با فساد، جدی نباشد بحث اقتصاد نهادینه نمی‌شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی، عصر انقلاب اسلامی را مبارزه با فساد معرفی و خاطرنشان کرد: مبارزه با فساد، مبارزه با باند بازی هاست. کشور ما از لحاظ منابع و معادن کمبودی ندارد اما مسئله این است که باید اراده‌ همگانی وجود داشته باشد تا فساد را ریشه کن و مقابل آن ایستادگی کند.

وی در پایان افزود: کالای داخلی و تولید داخلی، اشتغال، اصلاح الگوی مصرف و مبارزه با فساد از مهم‌ترین عوامل در اقتصاد مقاومتی به شمار می‌روند./1350/د102/ب1

ارسال نظرات