۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۴
کد خبر: ۶۲۰۳۱۵
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان:

گرامیداشت شهدای حادثه ۳۱ شهریورماه استانی برگزار می شود

گرامیداشت شهدای حادثه ۳۱ شهریورماه استانی برگزار می شود
فرجیان گفت: نخستین سالگرد شهدای حادثه تروریستی ۳۱ شهریورماه به صورت استانی برگزار می‌شود.
عبدالرضا فرجیان، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، عنوان داشت: طبق ۳ جلسه صورت گرفته کمیته ایثارگران هفته دفاع مقدس به ریاست استاندار، بالغ بر ۳۵۰ برنامه در هفته دفاع مقدس و آن هم در حوزه ایثارگران پیش بینی شده که اجرای طرح سپاس، نخستین است.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان با بیان اینکه در طرح سپاس از خانواده‌های شهدا و ایثارگران به ویژه شهدای حادثه تروریستی ۳۱ شهریورماه و حله عراق تجلیل به عمل آورده می‌شود، اظهار داشت: برگزاری یادواره‌های شهدا در طول هفته دفاع مقدس و در همه شهرستان‌ها صورت خواهد گرفت ضمن اینکه نخستین سالگرد شهدای حادثه تروریستی ۳۱ شهریورماه در ۲۹ شهریورماه به صورت استانی برگزار می‌شود.

این مقام مسؤول ادامه داد: طی تصمیمات اتخاذ شده در کمیته ایثارگران هفته دفاع مقدس، در شهرستان‌هایی که شهید حادثه تروریستی ۳۱ شهریور دفن شده است، فرمانداران باید مراسم سالگرد را برگزار کنند.

فرجیان در رابطه با سخنران و مکان برگزاری مراسم سالگرد شهدای حادثه تروریستی ۳۱ شهریورماه در اهواز خاطرنشان کرد: مکان مراسم حسینیه ثارالله و یا مسجد اعظم خواهد بود و سخنران ویژه مراسم نیز تا فردا مشخص خواهد شد.

وی عطرافشانی گلزار شهدا و قرائت پیام رهبر انقلاب در ۴ مهرماه را دیگر برنامه در نظر گرفته شده طی هفته دفاع مقدس برشمرد و گفت: بازدید از مراکز درمانی بنیاد شهید و جانبازان قطع نخاعی و همچنین بیمارستان روانپزشکی بوستان و نواخته شدن زنگ دفاع مقدس در اول مهرماه دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس استان خواهد بود.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان با بیان اینکه در رژه نیرو‌های مسلح استان برای گرامیداشت یاد ۲۳ شهید حادثه تروریستی ۳۱ شهریورماه، ۲۳ جانباز قطع نخاعی تصاویر حادثه تروریستی را حمل خواهند کرد، خاطرنشان کرد: به یاد شهدای گمنام پارک شهید سبحانی اهواز و حادثه ۳۱ تروریستی، یادمانی نصب خواهد شد./۹۴۵۶/ت310/ب1
گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید
تعداد بازدید : 7
حاتم شرفی
ارسال نظرات