۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۱
کد خبر: ۶۲۰۳۲۰
مدیر مدرسه باقرالعلوم رامهرمز:

طلاب، نیرو‌های محرک پیاده سازی بیانیه گام دوم هستند

طلاب، نیرو‌های محرک پیاده سازی بیانیه گام دوم هستند
حجت الاسلام منصوری گفت: طلاب و نیرو‌های انقلابی باید جزء محرک‌ها و نیرو‌های نخبه فکری برای پیاده سازی و تبلیغ دیدگاه رهبری در بیانیه گام دوم باشند.
حجت الاسلام سامی منصوری، مدیر مدرسه باقرالعلوم رامهرمز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان اینکه طلاب با حضور در مساجد و روستا‌ها و مدارس توانمندی‌های تبلیغی شان را نشان می‌دهند، خاطرنشان کرد: توانمندی‌های تبلیغی طلاب مدرسه به گونه‌ای است که اکنون شاهد حضور بسیار کم مبلغان غیربومی از استان قم هستیم.

مدیر مدرسه باقرالعلوم رامهرمز با اشاره به اینکه در ۳۰ شهریورماه افتتاحیه سال تحصیلی جدید و مراسم تکریم و معارفه مدیران برگزار خواهد شد، اظهار داشت: این مراسم با حضور حجت الاسلام بهرام پور، مدیر حوزه علمیه خوزستان خواهد بود.

حجت الاسلام منصوری در بخش دیگری از سخنان خود پیرامون وظایف طلاب و حوزه‌های علمیه در قبال بیانیه گام دوم بیان داشت: طلاب باید بیانیه را دریافته و بدانند که قصد و غرض رهبر انقلاب از صدور آن چیست؛ از این رو با بحث و مطالعه و گفتمان سازی و درک آن به تبلیغ بیانیه در سطح عموم بپردازند.

وی با بیان اینکه تبلیغ بیانیه گام دوم مرحله دوم فعالیت‌های طلاب است، عنوان داشت: تبلیغ تفکر و نگاه رهبری به مردم باید مورد توجه قرار بگیرد و طلبه‌ها بدانند که به غیر از خودشان کسی توانایی چنین تبیین‌هایی را ندارد.

مدیر مدرسه باقرالعلوم رامهرمز گفت: طلاب و نیرو‌های انقلابی باید جزء محرک‌ها و نیرو‌های نخبه فکری برای پیاده سازی و تبلیغ دیدگاه رهبری در بیانیه گام دوم باشند./۹۴۵۶/ت310/ب1
گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید
تعداد بازدید : 3
حاتم شرفی
ارسال نظرات