۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۱
کد خبر: ۶۲۰۳۲۷
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان خبر داد؛

حضور یک هزار و ۲۰۰ مبلغ در لرستان به مناسبت دهه نخست ماه محرم

حضور یک هزار و ۲۰۰ مبلغ در لرستان به مناسبت دهه نخست ماه محرم
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان گفت: تا پایان دهه نخست محرم یک هزار و ۲۰۰ مبلغ بومی و غیر بومی فعالیت داشتند و هم اکنون مبلغان بومی فعالیت تبلیغی خود را ادامه می‌دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سعید مهدوی، مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان، در جمع خبرنگاران، گفت: یک هزار و 200 مبلغ بومی و غیر بومی در دهه نخست ماه محرم در لرستان فعالیت داشتند.

وی حضور و فعالیت مبلغان را امری مهم برای بصیرت بخشی و روشنگری به ویژه بین نسل جوان عنوان کرد و بیان داشت: مبلغان بومی همواره فعالیت تبلیغی خویش را ادامه می دهند.

حجت الاسلام مهدوی با اشاره به اینکه محور فعالیت مبلغان تبیین بیانیه گام دوم انقلاب است، اظهار داشت: روشنگری  و بصیرت بخشی در راستای تبیین بیانیه امری ضروری بوده و همواره در اولویت فعالیت مبلغان قرار دارد.

وی با اشاره به هجمه های فرهنگی و تلاش دشمن در زمینه سست کردن بنیان خانواده و به بی راهه کشاندن نسل جوان خاطرنشان کرد: حضور مبلغان بین اقشار مردم و تلاش در جهت مصون سازی جوانان و خانواده در برابر آسیب های اجتماعی ضروری است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان اظهار داشت: حفظ و ارتقای امنیت و سلامت در کانون خانواده سبب ارتقای امنیت در جامعه نیز می شود و سلامت روحی جامعه از آسیب ها مصون می ماند.

وی یادآور شد: تحکیم بنیان خانواده و نهادینه سازی سبک زندگی اسلامی از دیگر محور فعالیت مبلغان تا پایان ماه صفر است./9451/پ203/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات