۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۲
کد خبر: ۶۲۰۳۳۲
حجت الاسلام موسوی:

طلاب در امر تحصیل اخلاص عمل داشته باشند

طلاب در امر تحصیل اخلاص عمل داشته باشند
سرپرست حوزه علمیه لرستان ارتقای علمی، اخلاقی و تهذیبی را لازمه رشد یک طلبه خواند و گفت: طلاب باید در کسب علم اخلاص عمل داشته باشند و از هیچ کوششی دریغ نکنند.

حجت الاسلام سید محمد باقر موسوی، سرپرست حوزه علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به سال تحصیلی در حوزه و آغاز سال تحصیلی برای طلاب جدیدالورود بیان داشت: طلاب باید قدر فرصت هایی که در حوزه در اختیار دارند بدانند و در راستای رشد و تعالی علمی و اخلاقی تلاش کنند.

وی عنوان داشت: طلبه با ورود به حوزه باید نسبت به رسالت طلبگی خویش آگاه باشد و بایسته های طلبگی را که در دوره میثاق طلبگی فرا گرفته است مورد توجه قرار دهد.

سرپرست حوزه علمیه لرستان خاطرنشان کرد: طلاب در فراگیری علوم دینی نباید از هیچ کوششی دریغ کنند و همواره باید از اساتید حوزه الگو بگیرند و در تحصیل اخلاص عمل داشته باشند.

وی با اشاره به فعالیت 13 مدرسه علمه برادران در لرستان بیان داشت: این مدارس ظرفیتی عظیم در راستای تربیت جوانانی انقلابی، مؤمن و کارامد هستند.

حجت الاسلام موسوی عنوان کرد: طلاب با تکیه بر تحقیق، مطالعه و پژوهش باید بنیه علمی خویش را تقویت کنند و بتوانند با کسب علوم دینی در آینده جامعه به خوبی ایفای نقش کنند.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات