۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۶
کد خبر: ۶۲۰۳۳۶
سردار کشکولی مطرح کرد؛

ضرورت شناساندن انقلاب به نسل جوان

ضرورت شناساندن انقلاب به نسل جوان
فرمانده سپاه لرستان با اشاره به تأکید رهبری در بیانیه گام دوم که جوانان را هدف قرار داده است، گفت: باید انقلاب رابه جوانان معرفی کنیم و از جریان انقلابی غافل نشویم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، سردار مرتضی کشکولی، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، بعداز ظهر امروز در همایش انس و مودت پیشکسوتان سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به فرموده رهبری در بیانیه گام دوم که «انقلاب اسلامی با اقتدار خود در جهان معاصر به عنوان انقلاب ماندگار به اثبات رسید»، گفت: در این راستا رسالت خطیری تا زمینه سازی ظهور بر دوش داریم.

وی مخاطب اصلی بیانیه گام دوم را مردم خواند و افزود: مردم صاحبان اصلی نظام هستند و خدمت به این مردم وظیفه است.

کشکولی با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب در راستای شناخت دقیق و صحیح انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: باید تلاش کرد این انقلاب را به جوانان شناخت و در برابر توطئه های دشمن ایستادگی شود.

وی در ادامه تبیین گفتمان مقاومت را از دیگر وظایف در قالب بیانه گام دوم عنوان کرد و گفت: نباید از انقلاب غافل شد چراکه در سایه غفلت جریان انقلابی از بین می رود.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان بر ضرورت تبیین و نهادینه سازی گفتمان مقاومت تأکید و خاطرنشان کرد: تبیین و ترویج گفتمان مقاومت راه حل خنثی سازی توطئه های دشمن و حفظ استقلال، عزت و عدالت است.

کشکولی یادآور شد: در سایه روحیه مقاومت همواره در هر صحنه ای موفق عمل کرده ایم و این مهم سبب خنثی سازی و ناامیدی دشمنان اسلام و انقلاب بوده است./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات