۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۶
کد خبر: ۶۲۰۳۳۷
آیت‌الله خاتمی در گفت وگو با رسا:

انقلاب دین و حوزه را احیا کرد | به دنبال تحقق مطالبات رهبری و مراجع هستیم

انقلاب دین و حوزه را احیا کرد | به دنبال تحقق مطالبات رهبری و مراجع هستیم
عضو شورای عالی حوزه با تأکید بر اینکه حوزه‌ انقلابی است و انقلابی خواهد ماند، گفت: حوزویان مراقب باشند تا دشمنان اسلام و انقلاب از حوزه انقلاب زدایی نکنند.

آیت‌الله سید احمد خاتمی عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری در حاشیه آیین آغاز سال تحصیلی 98-99 حوزه‌های علمیه در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، حوزه‌های علمیه را مدیون انقلاب اسلامی دانست و با بیان این که انقلاب حق عظیمی برگردن حوزه دارد، گفت: در زمان طاغوت افرادی رأس کار بودند که با وجود حوزه مخالفت می کردند و در حقیقت به دنبال از بین بردن دین بودند.

وی افزود: انقلاب بزرگ اسلامی، دین و حوزه را زنده کرد؛ بر این اساس حوزه علمیه انقلابی است، همراه با امام راحل و مقام معظم رهبری است و انقلابی باقی خواهد ماند.

امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: توصیه رهبر معظم انقلاب این بود که حوزه‌های علمیه انقلابی بماند، یعنی حوزه انقلابی است، مراقب باشند که دشمنان انقلاب، انقلاب زدایی نکنند.

آیت‌الله خاتمی با بیان این که  انگیزه و تلاش  زیادی برای برطرف کردن کاستی‌های حوزه وجود دارد، ابراز داشت: شورای عالی حوزه های علمیه با تمام توان در پی آن است که دغدغه‌های مراجع عظام تقلید، مقام معظم رهبری را در این عرصه محقق کند./836/ت302/ق

تعداد بازدید : 7
محمود لطیف
ارسال نظرات