۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۷
کد خبر: ۶۲۰۳۷۰
معاون تبلیغ حوزه‌های علمیه:

روحانیت همراه و همدرد مردم است + فیلم

روحانیت همراه و همدرد مردم است + فیلم
حجت‌الاسلام والمسلمین نبوی طلاب و روحانیت را همدرد و همراه با مردم دانست و حضور جهادی گروه های طلبگی در کمک به سیل زدگان را مؤید این مهم ارزیابی کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حسن نبوی معاون تبلیغ حوزه‌های علمیه در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، وضعیت تربیتی طلاب در حوزه‌های علمی را در مقایسه با گذشته بسیار متفاوت ارزیابی کرد و گفت: این وضعیت تربیتی طلاب کماکان رو به پیشرفت است.

وی ادامه داد: اگر می‌بینیم که در حادثه سیل امسال طلاب زیادی در بین مردم حضور پیدا می‌کنند، این مرهون فعالیت‌های تربیتی و آموزشی حوزه است، و الا در چند روز نمی‌توان این همه طلبه را برای حضور در نقاط محروم و کمک به مردم آماده کرد.

معاون تبلیغ حوزه‌های علمیه با اشاره به اینکه در بعضی بخش‌ها کمک‌های طلاب به مردم سیل‌زده کماکان ادامه دارد ابراز داشت: این مساله نشان می دهد روحانیت همراه و همدرد مردم است.

وی تصریح کرد: طبیعی است که باید در آموزش‌ها و فعالیت‌های تربیتی خود بیشتر کار کنیم، اما الان وضعیت طلاب فعلی به لحاظ رفتار جهادی در مقایسه با گذشته بویژه پیش از انقلاب بسیار پیشرفت کرده است./836/ج

تعداد بازدید : 5
محمود لطیف
ارسال نظرات