۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۱
کد خبر: ۶۲۰۳۹۱
حجت الاسلام پژمانفر:

تهدید‌های ۴۰ ساله دشمن با ظرفیت مردم تبدیل به فرصت شده است

تهدید‌های ۴۰ ساله دشمن با ظرفیت مردم تبدیل به فرصت شده است
نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با بیان این که در هیچ برهه ای نمی توانستیم بدون کمک مردم کاری انجام دهیم، گفت: این مردم بزرگترین پشتوانه نظام هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام نصرالله پژمانفر، نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان که با حضور عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور و علی‌رضا رزم‌حسینی، استاندار خراسان‌رضوی امروز در تالار جلسات شهید هاشمی‌نژاد بیمارستان امام رضا(ع) مشهد برگزار شد، گفت: در این ۴۰ سال همه تهدیدهای دشمن را با ظرفیت مردم تبدیل به فرصت کرده ایم.

وی با بیان این که در هیچ برهه ای نمی توانستیم بدون کمک مردم کاری انجام دهیم، اظهار کرد: مردم بزرگترین پشتوانه نظام هستند که باید حفظ کنیم.

حجت الاسلام پژمانفر بر توجه مسؤولان به مشکلات مردم تاکید و ابراز کرد: تورم بیش از ۴۰ درصد و اشتغال مشکلات زیادی بر مردم تحمیل کرده است که ما باید به این امر توجه داشته باشیم، پیوند مشکلات اجتماعی از جمله بحث طلاق با مسأله بیکاری قابل انکار نیست و ما باید تدابیری در این جهت داشته باشیم.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی افزود: باید اقدامات به موقع انجام دهیم تا مسیر فعالیت های اقتصادی ما را تحت تاثیر قرار ندهد از جمله استان خراسان رضوی در حوزه کشاورزی فعال است و می طلبد که خرید تضمینی محصول با توجه به تورم در زمان مناسب انجام شود.

وی بر توجه به واحدهای تولیدی و مساعدت صندوق توسعه ملی در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی تأکید و ابراز کرد: مجموعه هایی که در کشور فعالیت دارند نیاز به نقدینگی دارند بنابراین ضرورت دارد که در موضوع اقتصاد مقاومتی به تهیه نقدینگی به واحد‌های تولیدی توجه شود.

گفتنی است؛ شرکت های معین اقتصادی استان گزارشی از فعالیت های انجام شده خود را در این جلسه ارائه دادند./864/پ202/ب1

امیر خاکراه
ارسال نظرات