۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۷
کد خبر: ۶۲۰۴۰۱
حجت الاسلام والمسلیمن طائب:

کربلا تفسیر آیات قرآن است

کربلا تفسیر آیات قرآن است
رییس شورای مرکزی قرارگاه عمار کربلا را تفسیر آیات قرآن دانست و با بیان اینکه قرآن کربلا را زنده کرد، گفت: قرآن از ابتدا تا انتها یا در رابطه با کافران یا مومنان است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین مهدی طائب شنبه شب در مراسم عزاداری هیات رزمندگان اسلام که در سالن ورزشی شهدای بسیج کاشان برگزار شد، گفت: کربلا تفسیر آیات قرآن است و قرآن از ابتدا تا انتها یا در رابطه با کافران یا مومنان است.

وی با اشاره به اینکه قرآن کربلا را زنده کرد، افزود: اگر قرآن درست تفسیر شود، «إِنَّ اللَّهَ اشْتَرَى مِنَ الْمُؤْمِنِینَ أَنْفُسَهُمْ وَأَمْوَالَهُمْ بِأَنَّ لَهُمُ الْجَنَّةَ» خروجی آن انسان‌های مومن است.

حجت الاسلام والمسلمین طائب گفت: خداوند عاشورا و کربلا را به یک تابلو تبدیل کرد و گفت به هر قیمتی شده این تابلو را زنده نگه دارید چرا که اگر عاشورا را زنده نگه دارید هرچه بخواهید به شما خواهم داد.

رییس شورای مرکزی قرارگاه عمار افزود: اگر نام کربلا و امام حسین (ع) زنده بماند برای امام زمان(عج) یار درست می‌شود و با درست شدن یار پیروز می‌شویم.
 
وی با اشاره به اینکه تنها جایی که می‌تواند برای امام زمان (عج) سرباز تربیت کند عاشورا است، گفت: امام زمان (عج) نیاز به یار دارد و عاشورا و عزاداری برای امام حسین (ع) می‌تواند برای آن حضرت سرباز تربیت کند./۱۳۰۷/پ203/ب1
گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید
تعداد بازدید : 6
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات