۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۶
کد خبر: ۶۲۰۴۷۵
مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی البرز:

برخی از ویلاهای البرز دارای زمین فوتبال استاندارد هستند

برخی از ویلاهای البرز دارای زمین فوتبال استاندارد هستند
حجت‌الاسلام ارجمند گفت: در بررسی از ساخت ویلاهای استان البرز متوجه شدیم در یکی از ویلاهای زمین فوتبال استاندارد احداث شده است.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام علی ارجمند عین الدین اظهار داشت: مشکل ساخت و سازهای غیر مجاز در البرز در درجه اول این است که چون در این استان کشاورزی در اولویت مدیران استان نیست، بلکه اولویت اول تامین آب شرب تهران است.

وی افزود: مدیریت سدهای استان البرز در استان نیست و نبود آب کافی و به دلیل هزینههای بالای تولید، کشاورزی سنتی در استان اقتصادی و مقرون به صرفه نیست.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان البرز با بیان اینکه بانکها به جای اینکه تسهیل گر تولید باشند یکی از عوامل اصلی نابودی مراکز تولید هستند، بیان کرد: با تمام این دلایل کشاورزان مجبور به فروش بخشی از زمین‌های کشاورزی خود می‌شوند و این موضوع سنگ بنای تغییرکاربری اراضی کشاورزی است.

وی با بیان اینکه برای جلوگیری از تغییر کاربری همه دستگاه‌ها باید به موقع اقدام کنند، عنوان کرد: در این هنگام دستگاه‌ها اهتمام لازم را ندارند و سنگینی کار به دوش قوه قضاییه و مدیریت امور اراضی جهاد کشاورزی است.

حجت‌الاسلام ارجمند با بیان اینکه در عکس‌های هوایی کاداستر که برای جهاد کشاورزی استان گرفته شد به پدیده های عجیبی برخوردیم، گفت: در یکی از ویلاهای اعیانی زمین فوتبال استاندارد هم احداث شده که در نوع خود بی‌نظیر است و این زمین فوتبال در نوع جالب توجه و منحصر به فرد است./1350/د102/ب1

ارسال نظرات