۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۳
کد خبر: ۶۲۰۴۷۶
نماینده ولی فقیه در لرستان:

پیاده روی اربعین نماد وحدت امت اسلامی است

پیاده روی اربعین نماد وحدت امت اسلامی است
نماینده ولی فقیه در لرستان اربعین را بیان کننده عظمت شخصیت امام حسین(ع) خواند و گفت: پیاده روی اربعین نماد وحدت امت اسلامی بوده و نمایشی از قدرت شیعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان، ظهر امروز در ستاد اربعین لرستان گفت: اربعین، بیان عظمت شخصیت امام حسین(ع) است.

وی با بیان اینکه خدای متعال امام حسین(ع) را جزء شعائر دینی قرار داده اند، افزود: اربعین می تواند بشریت را دور هم جمع کند و مهم ترین عامل نجات بشریت است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با یادآوری به اینکه تاریخچه پیاده روی اربعین از سال ۶۰ هجری و با حضور امام سجاد(ع) و زینب کبری(س) شروع شده است، گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی این پیاده روی بزرگ ترین اجتماع محبان اهل بیت(ع) است.

وی به حضور نسل جوان در پیاده روی اربعین حسینی اشاره و عنوان کرد: حضور نسل جوان فرصتی برای استفاده از ظرفیت ها و تبیین ارزش های اسلامی بین نسل جوان است.

نماینده ولی فقیه در لرستان خاطرنشان کرد: پیام حضور نسل جوان در پیاده روی اربعین رویکرد نسل جوان به معنویت، حرکت عاشورایی و به سمت نهضت حسینی(ع) است.

پیاده روی اربعین حرکتی فرهنگی است

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی اظهار داشت: پیاده روی اربعین حسینی حرکتی فرهنگی برای پیوند مردم با ولایت بوده و با استفاده از ظرفیت اعزام مبلغان باید از ظرفیت فرهنگی این پیاده روی بهره مند شد./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات