۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۱
کد خبر: ۶۲۰۵۰۰

اجلاسیه مهندسی رزم کنگره ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی برگزار می‌شود

اجلاسیه مهندسی رزم کنگره ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی برگزار می‌شود
دبیر اجلاسیه مهندسی رزم کنگره ملی نقش امام(ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی گفت: این اجلاسیه ۴ مهرماه در سالن فرهنگ‌سرای شهر برگزار می‌شود.

به‌ گزارش خبرگزاری رسا، مجید صالحی ظهر امروز در یک‌صد و شصت و دومین جلسه ستاد کنگره با اشاره به اجلاسیه مهندسی رزم که ذیل کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و 6200 شهید استان مرکزی است اظهار داشت: از آنجا که گروه مهندسی 42 قدر در دفاع مقدس عملکرد بسیار موثر و چشمگیری داشته برنامه‌ریزی برگزاری این اجلاسیه را ذیل کنگره انجام دادیم.

وی افزود: برگزاری کنگره شهدای استان کار بسیار بزرگی است که زحمات قابل تقدیری توسط ستاد کنگره انجام شده و قطعا دستاوردهای بسیار مناسبی برای فرهنگ عمومی جامعه دارد.

دبیر اجلاسیه مهندسی رزم گروه مهندسی 42 قدر تصریح کرد: کارگروه‌های اجلاسیه مهندسی رزم تشکیل شده است که وظایف هرکدام از این کارگروه‌ها مشخص شده و همه درحال انجام شدن هستند.

صالحی بیان کرد: سالن فرهنگ‌سرای شهر برای اجلاسیه درنظر گرفته شده که 4 مهرماه از ساعت 9 صبح برگزاری اجلاسیه را داریم.

وی ادامه داد: در این اجلاسیه فرماندهان ارشد دفاع مقدس و نیروی زمینی سپاه پاسداران حضور پیدا می‌کنند.

دبیر اجلاسیه مهندسی رزم گروه مهندسی 42 قدر عنوان کرد: ماکت بیمارستان فاو طراحی شده و ساخت آن درحال انجام است که این بیمارستان در عملیات‌های دفاع مقدس خدمات بسیار چشمگیر و موثری به رزمندگان انجام داده و قرار است با طراحی این ماکت بخشی از عملکرد گروه مهندسی تبیین شود.

صالحی افزود: کتاب پیشینه رزم از خلاصه عملکرد گروه مهندسی رزم تهیه شده که در روز اجلاسیه رونمایی می‌شود، همچنین ارائه تصاویر شهدای یگان مهندسی استان درقالب بسته‌های فرهنگی به همه شرکت‌کنندگان را در برنامه داریم.

وی تصریح کرد: تمبر یادبود اجلاسیه طراحی شده که در روز اجلاسیه رونمایی می‌شود، دعوت‌نامه‌های مهمانان سایر استان‌ها و شهرستان‌ها ارسال شده و پیش‌بینی می‌شود بیش از 200 مهمان خارج از استان از فرماندهان و خانواده‌های معظم شهدا در این برنامه حضور پیدا کنند.

دبیر اجلاسیه مهندسی رزم گروه مهندسی 42 قدر بیان کرد: همچنین کتابی تحت عنوان عبور از اروند با محوریت خاطرات رزمندگان مهندسی در دست تهیه است که پیش‌بینی رونمایی آن در روز اجلاسیه را داریم.

صالحی ادامه داد: کلیپی از گزارش عملکرد لشگر علی بن‌ابی‌طالب(ع) و گروه 42 قدر در عملیات‌های دفاع مقدس تهیه شده که در روز اجلاسیه پخش می‌شود.

وی عنوان کرد: تجهیزات مهندسی درحال تهیه هستند که روز اجلاسیه در مکان اجلاسیه به نمایش عموم در می‌آیند./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات