۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۷
کد خبر: ۶۲۰۵۶۳
معاون فرهنگی و اجتماعی حوزه علمیه خراسان مطرح کرد؛

آثار متناسب با نیاز روز جامعه در پنجمین نمایشگاه تخصصی کتاب حوزویان

آثار متناسب با نیاز روز جامعه در پنجمین نمایشگاه تخصصی کتاب حوزویان
حجت الاسلام مقامی گفت: ناشرانی که به تولید اثر با توجه به نیاز روز جامعه پرداخته اند، در نمایشگاه تخصصی کتب حوزوی و معارف اسلامی نمایشگاه تخصصی کتاب حوزویان حضور دارند.

حجت الاسلام مهدی مقامی، معاون فرهنگی و اجتماعی حوزه علمیه خراسان در حاشیه پنجمین نمایشگاه تخصصی کتب حوزوی و معارف اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، خدمت به مراکز علمی و حوزویان را از اهداف برگزاری این نمایشگاه بیان کرد.

وی افزود: برگزاری این نمایشگاه همزمان با شروع سال تحصیلی جدید کار نویی در فضای فرهنگی کشور است که طلاب بتوانند نیازهای علمی و درسی خود را با استفاده از این نمایشگاه تأمین کنند.

حجت الاسلام مقامی با اشاره به استقبال ناشران از این نمایشگاه، اظهار کرد: امسال رشد 50 درصدی شرکت ناشران ملی و بین المللی را نسبت به سال قبل داشتیم و امیدواریم که مجموعه این اقدامات به فرهنگ کتاب و کتاب خوانی در فضای عمومی جامعه مؤثر باشد.

معاون فرهنگی و اجتماعی حوزه علمیه خراسان به حضور آثار مرتبط با نیازهای روز جامعه در این نمایشگاه اشاره و ابراز کرد: با توجه به فراخوان و شرکت چشمگیر ناشران، ناشرانی که به تولید اثر با توجه به نیاز روز جامعه پرداخته اند، در این نمایشگاه حضور دارند تا بتوانند بخشی از نیاز جامعه را در غالب این نشریات پاسخگو باشند.

وی با بیان اینکه امکان استفاده عموم مردم از فضای این نمایشگاه فراهم است، گفت: امسال بازدید از این نمایشگاه برای عموم مردم آزاد است همچنین کتابهای معارف عمومی در کنار کتاب های تخصصی در نمایشگاه عرضه می شود و می توانند پاسخگوی نیازهای جامعه بوده و مورد استفاده عموم مردم قرار بگیرد./864/ت302/ب1

امیر خاکراه
ارسال نظرات