۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۳
کد خبر: ۶۲۰۵۶۵
حجت الاسلام والمسلمین طائب:

صدای برخی از مبارزه قوه قضائیه با مفسدان درآمده است + فیلم

صدای برخی از مبارزه قوه قضائیه با مفسدان درآمده است + فیلم
رییس قرارگاه عمار گفت: قوه قضائیه علم مبارزه با مفسدین را برداشته و صدای خیلی‌ها درآمده که فساد را نمی‌توان با بگیر و ببند جمع کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین مهدی طائب یکشنبه شب در مراسم عزاداری هیات رزمندگان اسلام که در سالن ورزشی شهدای بسیج کاشان برگزار شد، گفت: مشکل یزید این بود که خودش را می‌دید و از خودش عبور نمی‌کرد.

وی مشکل اساسی امروز کشور را کسانی دانست که نتوانستند از خود عبور کنند و خود را به خدا بفروشند و کسی که خود را به خدا فروخته باشد حاضر نخواهد شد دروغ بگوید.

حجت الاسلام والمسلمین طائب در ادامه با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های امام خمینی (ره) این بود که هرگز از او دروغ نشنیدیم، عنوان کرد: یکی از ویژگی‌های رهبر معظم انقلاب نیز این است که هرگز دروغ نمی‌گوید.

وی با اشاره به اینکه دشمن روی حرف رهبری به شدت حساب باز کرده است، اظهار داشت: چند سال قبل نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی اسرائیل مدعی شد ایران را با هسته ای خواهد زد، اما رهبر معظم انقلاب دو روز بعد در پاسخ به این ادعا اعلام کرد اگر اسرائیل غلطی بکند تل آویو و حیفا با خاک یکسان خواهد شد.

رییس شورای مرکزی قرارگاه عمار ادامه داد: دو روز بعد از تهدید اسرائیل نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد دست به چنین اقدامی نخواهد زد چرا که نتانیاهو می‌داند رهبر معظم انقلاب اسلامی هرآنچه را که گفته عملیاتی شده است.

حجت الاسلام والمسلمین طائب گفت: اگر رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران هیچگاه دروغ نمی‌گوید برای این است که عبد خدا است و جان را به خدا فروخته است.

وی افزود: امروز همه دروغ می‌گویند و برای رسیدن به ریاست جمهوری به راحتی دروغ و تهمت به بندگان خدا می‌زنند چرا که خود را به خدا نفروخته اند و «من» مطرح است و خدا در حاشیه است.

رییس شورای مرکزی قرارگاه عمار در ادامه با اشاره به اینکه قوه قضائیه علم مبارز با مفسدین را برداشته و صدای خیلی‌ها درآمده که فساد را نمی‌توان با بگیر و ببند جمع کرد، گفت: حکم مفسد فی الارض اعدام است.

حجت الاسلام والمسلمین طائب یادآور شد: بعد از آشفته شدن بازار دلار رهبری از مسؤولان کشور خواست فرصت طلبانی را که بازار دلار را خراب کرده اند با آن‌ها به جرم افساد فی الارض برخورد کنند.

وی‌ ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اعلام کرد: هرکس در اقتصاد اخلال کند و سبب تنش در اقتصاد مسلمانان شود مفسد فی الارض است و حکم او اعدام است.

رییس شورای مرکزی قرارگاه عمار اظهار داشت: تمام تلاش دشمن این است که در تهاجم فرهنگی با استفاده از نفوذی‌ها عبودیت را از ملت ایران بگیرند تا ظهور امام زمان (عج) نیز منتفی شود./۱۳۰۷/پ310/ب1
تعداد بازدید : 5
گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید
تعداد بازدید : 5
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات