۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۴
کد خبر: ۶۲۰۵۹۰
به پاس حضور ارزشمند در آیین آغاز سال تحصیلی حوزه صورت گرفت؛

قدردانی آیت الله اعرافی از علما، اساتید طلاب و اصحاب رسانه

قدردانی آیت الله اعرافی از علما، اساتید طلاب و اصحاب رسانه
مدیر حوزه های علمیه ضمن قدردانی از حضور علما، اساتید و همچنین اصحاب رسانه در آیین آغاز سال تحصیلی حوزه ابراز امیدواری کرد که حوزه شاهد سالی سرشار از برکات و پیشرفت باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور با صدور پیامی از حضور مراجع تقلید، علما، ‌اساتید، ‌طلاب، رسانه ها و برگزارکنندگان مراسم آغاز سال تحصیلی جدید حوزه های علمیه تقدیر و تشکر کرد.

متن پیام مدیر حوزه های علمیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وظیفه می دانم از یکایک استادان ارجمند، طلاب گرانقدر، مدیران گرامی، اعضای محترم شورای عالی و جامعه مدرسین، دفاتر و بیوت آیات عظام و رهبر معظم انقلاب اسلامی، مسئولان محترم استان، مسؤولان و نمایندگان نهادهای حوزه ای و بویژه مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی بخاطر حضور ارزشمند در مراسم آغاز سال تحصیلی حوزه های علمیه در فیضیه قم صمیمانه تقدیر و تشکر نمایم و نیز از اصحاب خبر و رسانه و همه برگزارکنندگان تشکر می کنم.

امیدوارم با عنایات الهی و توجهات حضرت ولی عصر ارواحنا فداه و با هدایت های رهبری معظم و مراجع عظام دامت برکاتهم با همت والای استادان و مجاهدت پیوسته برنامه ریزان و مدیران گرامی و با تلاش و مجاهدت طلاب و فضلای عزیز و در پرتو پیام عاشورای حسینی (ع) و گفتمان نجات بخش انقلاب اسلامی حوزه های علمیه و همه نهادهای حوزه ای شاهد سالی سرشار از برکات و پیشرفت روز افزون باشند.

علیرضا اعرافی مدیر حوزه های علمیه

/1330/ج

ارسال نظرات