۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۵
کد خبر: ۶۲۰۶۴۲
از سوی مؤسسه تخصصی خطابه امیر بیان؛

ثبت نام یازدهمین دوره آموزشی روش سخنرانی دینی آغاز شد

ثبت نام یازدهمین دوره آموزشی روش سخنرانی دینی آغاز شد
معاون آموزش مؤسسه تخصصی خطابه امیربیان از ثبت نام یازدهمین دوره آموزشی روش سخنرانی دینی این مؤسسه به صورت کارگاهی و فشرده همراه با برنامه جدید آموزشی خبر داد.

حجت الاسلام مصطفی حلاجی معاون آموزش مؤسسه تخصصی خطابه امیربیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، ‌از ثبت نام یازدهمین دوره آموزشی روش سخنرانی دینی از سوی مؤسسه تخصصی خطابه امیر بیان خبر داد و اظهار داشت: پذیرش این مؤسسه با برنامه و فصول جدید آموزشی برای سال تحصیلی جدید از 24 شهریور ماه آغاز شده و تا 11 مهر ادامه دارد.

وی افزود: علاقه مندان برای ثبت نام می توانند با در دست داشتن ارزیابی تحصیلی اتمام پایه ششم، کپی کارت ملی و عکس سه در چهار به مؤسسه امیربیان به آدرس خیابان صفاییه، کوچه 21، پلاک 10 مراجعه کنند.

حجت الاسلام حلاجی با بیان این که از سال گذشته تغییراتی در برنامه و سرفصل های آموزشی در جهت کیفی سازی دوره ها ایجاد شده است، خاطرنشان کرد: امسال نیز در ادامه همان روند، تغییراتی نسبت به سال گذشته ایجاد شده است، نگاه ما این است که تغییرات در برنامه ریزی و سرفصل های جدید با نگاه کاربردی تر شدن مباحث برای متعلمین ایجاد شده و باعث تقویت دوره های  آموزشی امیربیان خواهد شد.

 وی تأکید کرد: برخی از تغییرات در برنامه ریزی و سرفصل های آموزشی، اولا کاهش زمان دوره آموزش از ۲ سال به ۱ سال و همچنین افزایش ساعات آموزشی از ۶ ساعت به ۱۰ ساعت در هفته بوده است.

معاون آموزش مؤسسه تخصصی خطابه امیربیان در بخش دیگری از این گفت‌وگو یادآور شد: از سال گذشته دوره آموزشی با حذف برخی از دروس و سرفصل های غیر ضروری و افزایش ساعت های آموزشی در طول سال و همین طور افزایش تعداد روزهای اردوی تابستان، از دو سال به یک سال کاهش پیدا کرده و داوطلبان تنها در عرض یک سال فارغ التحصیل دوره سطح یک خطابه خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به افق پیش روی مؤسسه امیربیان خاطرنشان کرد: طراحی سطوح ۲، ۳ و ۴ خطابه از اهداف مهم معاونت آموزش امیربیان بوده؛ از این رو در نظر داریم در هر سال یکی از سطوح را طراحی کرده و برای فارغ التحصیلان سطح پایین تر اجرا کنیم.

حجت الاسلام حلاجی طراحی و تولید فصل اجراء سخنرانی به عنوان یکی از مهمترین سرفصل های کاربردی در امر خطابه را یکی از تغییرات سیستم آموزشی و از ابداعات این مؤسسه دانست و گفت: تلاش ما این است که طلاب محترم در یک دوره نسبتا کوتاه و فشرده با اصلی ترین فنون سخنرانی و مرثیه خوانی و جذب مخاطب به صورت کاملا کاربردی و کارگاهی آشنا شوند./1330/ج

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
xgfi
Iran, Islamic Republic of
۱۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۹
کتاب روش های ایجاد انگیزه در سخنرانی به همت معاونت تبلیغ حوزه های علمیه به چاپ رسید
امروزه با وجود جاذبه های بیرونی و ضعف انگیزه های معنوی مخاطبان ما به سختی حاضر می شوند در جلسات سخنرانی بنشینند و به سخنان سخنران گوش دهند
یکی از مباحث مهم در روش شناسی سخنرانی دینی ایجاد انگیزه در مخاطب است
کتاب روش های ایجاد انگیزه که چهارمین مجلد از سلسله کتاب های روش شناسی سخنرانی دینی می باشد در سه بخش به مباحث ایجاد انگیزه می پردازد بخش اول روش های ایجاد انگیزه ی ابتدائی:
بخش دوم: روش های ایجاد انگیزه ی میانی و بخش سوم روش های ایجاد انگیزه ی پایانی
روش هایی که هرکدام تاثیر ویژه ای در ایجاد،رشد و ارتقا انگیزه ی مخاطبان خواهند داشت

مرکز پخش- قم - بلوار انتظار- مرکز مدیریت حوزه های علمیه- معاونت تبلیغ و امور فرهنگی- تلفن: 37255790- 025 داخلی 45
1
0